ik zie het purple en hoe niet eens zo heel erg te turen.... Netjes voor 5 dagen voor NOD, op naar die knaller!
Oh ik hoop het zo vorige ronde ook een streepje maar niet zo als deze volgens mij.. Duimen jullie mee dan ben ik samen met mijn zusje zwanger hoe leuk? Ik weet dat sinds vandaag!
Ik zie 'm ook! Leek even scheef te zijn, maar zat precies een vlek daar op mijn laptop geloof ik vind 'm al best wel duidelijk hoor spannend!
een avondtest en zo ver voor nod: ik hoef niet te turen! Hoop dat dit kindje de komende 36weken in je buikje mag blijven!
Purple ik zie hem ook hoor!! Alvast zachtjes gefeliciteerd! en Betty, ik hoop toch heel erg dat het ee wondertje word en dat alles ge blijft gaan!! Duim duin duim voor je meis!!! Dikke knuffel!
Purple en BB ik zie ze ook hoor!! Ik duim heel hard voor jullie allebei dat de test snel mag knallen! Lydia: gefeliciteerd en briljante foto!!!!!!!! Voor de rest van de posi meiden, gefeliciteerd!!!! Voor de twijfelaars: hopelijk heel snel een duidelijke test. Voor de wachters: nog heel eventjes Voor de ongi dames: dikke knuffel en ik duim voor de volgende ronde!!!!
Nou, volledig blanco vandaag dus weer eens een klassieke KV-indroger... 1 troost: nu word ik aanstaande maandag ongesteld en als ik zwanger zou zijn dan zou dat pas de maandag daarop zijn Ik slikte toch nog geen prednison, dus deze zwangerschap was van te voren al gedoemd te mislukken! Ik ga komende maand toch maar beginnen met die rotzooi. Blegh... Bedankt voor het kijken lieve dames! Ik hou jullie volgende maand weer op de hoogte Liefs BB
Hè wat balen BB!!! Vind het echt een roze streep! Kan het niet je ei zijn geweest? Ik hoor sommige dame's daar wel eens over! Succes meid!
Betty BNN dubbel dan maar dus beter eigenlijk dat hij nu nog niet positief is.. Hopelijk snel een posi test met een blijvend beebje!!
Purple spannend En de rest DANK JEEEE!!!! Zo verrast ja ! Ben echt bang maar met goeie moed op naar de echo! Xxxx