Iedereen met een positieve test, gefeliciteerd! KV test gaf helaas een duidelijk negatief hier. Alleen nu dag 4 overtijd en ik ben normaal altijd precies 28 dgn dusss, maandag maar ff naar de gyn, just in case.
Ik dacht dat jij pas na het weekend zou gaan testen! Balen zeg dat hij weer negatief is. Ik hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden, kun je weer verder.
ja planning was na het weekend testen.. maar hadden feestje dus wilde toch even weten of ik wel of geen drankje mocht
Pinjo ik zie 'm duidelijk, nog een keer testen maandag? Spannend Negatesters erg jammer dat jullie test nega is, duim voor een positieve aankomende ronde!
@Pinjo, ik zie hem heel goed en rose is die ook gefeliciteerd @alle andere dames met een positieve test, ook gefeliciteerd
Moet het dus echt gaan geloven denk ik. Het dringt alleen nog niet echt door... Zo spannend. Ga maandag weer testen. Misschien dat ik het dan geloof...
tuur testje van deze ochtend. ben benieuwd wat jullie zeggen ben 1 dag voor nod.als ik het goed heb berekend. p.s. heb deze foto met erg slechte telefoon gemaakt 2 pix en in de woonkamer met 1 lamp aan alvast bedankt voor het reageren.
Jackystory, op de onderste zie ik wel wat. De foto is niet helemaal duidelijk, dus een alvast voorzichtige gefeliciteerd
dat is ook zo zat bij een verloskundige kado van mijn zus die toen zwanger was, dat was een tasje die ze kreeg die ze moest weg geven aan iemand die ook zwanger wou worden. met allenmaal informatie. dus daar heb ik hem uit gehaald. leuk dat je iets ziet, thanx voor het reageren.
Kun je beter test gaan kopen... Mvm testen testen pas positief vanaf 500 hcg ofzo.. Iig heel ongevoelig... Een normale vanaf 20-25 Ik zie trouwens ook wat op de onderste..
ik heb de kvk testen gekocht vandaag morgen ochtend weer testen dus ben benieuwd of het een streep word en een duiderlijker.
als ze heel ongevoelig zijn en er zit wel een 2 de streep op betekend dat dat als je een kvk test doet die wel donkerder zal zijn of is dat juist anders om??
ik ga lekker slapen lees morgen de reacties iedereen slaap lekker. en zie jullie morgen weer alvast bedankt voor het reageren.
De kv test zal dan donkerder zijn. Die zou je in dat geval zelfs nu al kunnen doen. We wachten op je test van morgen, want ook ik lijk iets te zien. Hoop t voor je.