Dankjewell meiden. Ik twijfel ook echt of ik idd op 10 dpo zit. Wat denken jullie van mijn tempkaart dan. Ik heb mijn ei niet kunnen vinden deze maand maar heb wel ei gehad natuurlijk. Meestal is hij op dag 14 of 15. Ff geeft aan dag 16 . Die klopt dan helemaal niet voor een test die duidelijk is. Ff geeft mijn NOD 26 mei aan. Ik vind het ook vreemd. 26 april was ik ongi geworden en heb een cyclus van 29 dagen
Ik had al even op jouw kaartje gekeken net. Ik dacht al, wat een duidelijke test op 10 dpo. FF twijfelt zelf ook over je eisprong datum, want er staat een kruis met stippellijn. Ik kan er zelf ook niet echt een duidelijke eisprong uithalen maar het zou mijn niks verbazen als hij eerder is geweest. Maar je hebt dus geen positieve ovulatietest gehad?
Roosje, gefeliciteerd! Ik denk aan je kaartje te zien waarschijnlijk eisprong op dag 12, omdat daarna je temp iedere dag hoger wordr. Das da zou je vandaag 14 DPO kunnen zijn. Daphne, gefeliciteerd!
One, we hebben ondertussen aardig wat ervaring met temperaturen he! Maar wel fijn dat jij ook hetzelfde denkt.
Ik zie mooie testjes, gefeliciteerd dames!! Hier is moeders voor moeders net geweest! Bekijk bijlage 246744
Dankjewel meiden. Misschien klopt het wat jullie zeggen op dag 12 en dan 14 dpo, zou het niet weten. Maar die dag had ik ovu test gedaan was negatief maar had 1x gedaan. Misschien had ik in de avond mijn eu. Mijn ei duurt ook niet lang. 1 dag maar.
Danielle.. Super duidelijk! Gefeliciteerd Roosje.. Wauw duidelijk zeg voor 4 dagen voor NOD Geen twijfel over mogelijk Gefeliciteerd! En wellicht was je ei toch wel eerder, vind je test wel heel duidelijk! Daphje.. Jippieeeee Mooie testen hoor Kwebbelsnoes.. Hele mooie MvM test Nu die kannen maar vol gooien
Na dat ik vorige week een foto heb geplaatst van mijn ovu test is hij nu toch gelukkig echt duidelijk geworden. Ik ben blijkbaar gewoon een "streepjes plasser" hahaha. In het echt is de test streep nog duidelijker en gecombineerd met de enorme kramp die ik heb gaat ei echt vandaag springen. Tenminste als ik dit voel is de volgende dag de temp normaal hoger. Vanavond nog maar eens aan de klus, al is het maar voor de lol hahaha Bekijk bijlage 246763