Op basis van je ei op dag 12: Estimated Due-date: Tue 29th January, 2013 Dit omdat je eisprong dan 2 dagen eerder was dan gemiddeld ben je ook 2 dagen eerder uitgerekend. Maar veel verloskundigen berekenen een standaard LF van 14 dagen dus die zullen je later zetten als je zegt dat je cyclus 29 dagen is (kan je beter een cyclus van 26 aanhouden)
Ik kom nog 1 x een testje spammen! 3ebaby, mooie test! Ik heb nog geen kans gezien veel verder terug te lezen, maar alle andere posi-testers gefeliciteerd!
elfje die is negatief.. en waar jij je pijltje tekend is ook te ver naar links helaas.. maar indd ook veel te vroeg succes over een paar dagen.
Dames bedankt voor het kijken Ik hoop dat er over een paar dagen een echte streep staat. Het schaduwlijntje wat er staat is i.m.o. wel roze namelijk Alle positesters: Gefeliciteerd, ik heb hele mooie testen voorbij zien komen!!
@Kleintje: Ik zie wel een streepje hoor! Is het roze? @Elfje: Spannend hoor! Ik hoop dat je over een dag of wat inderdaad een duidelijke streep ziet!
ik lijk ook wel iets heeeeel lichts te zien of ik heb een streepje in me oog.maar voor op nod is die wel heel licht gr