kleintje, ik heb begrepen dat ovulatietesten op zowel LH als HCG reageren.... heb veel meiden hier langs zien komen die ovutesten gebruikten als zw.schapstest............ Als ik jou was ff NU een test kopen heb goede hoop voor je!
Hebben we het al eerder over gehad hier Een Ovulatietest reageert op LH én HCG, omdat de de moleculen van deze twee hormonen uit zowat identieke ketens van aminozuren bestaan. LH en hCG zijn niet alleen zowat gelijk qua uiterlijk, maar ook qua functie.Theoretisch gezien kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken, omdat LH en hCG bijna identiek zijn. Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken? Dus ik zou maar een zwangerschapstestje gaan halen !!!
3 dagen voor NOD.. Of zit ik verkeerd ben al langer zwanger heb een verkeerde banner. Wanneer was mijn ei, wanneer is mijn NOD? I DONT KNOW !
Je bent duidelijk 1 of 2 weken verder of wel heel veel hcg aanmaak. Duidelijk is hij in ieder geval. Gefeliciteerd!
Ja meiden ik vind het nogal interresant. ben 27 februari gestopt met de pil. 2 rondes ongesteld geworden en een cyclus van 29 dagen. Deze maand heb ik ook een cyclus van 29 dagen gehouden. Donderdag 25 mei moest ik ongesteld worden. Gisteren heb ik getest en was overduidelijk die streep. Ik heb deze maand mijn ei niet kunnen vinden, wel getest maar niet gevonden, misschien was het wel in de avond-nacht. Volgens tempkaart kan ik ook niet echt iets zien. Heb aan veel mensen gevraagd waneer mijn uitgerekende datum zal zijn. Sites zeggen verschillende datums. ff zegt ei op dag 16 maar weet niet zeker. meiden hier zeggen dag 12. ik denk nu opeens dag 9 dus geen idee. 26 april als laatst ongesteld geworden, cyclus van 29 dagen. 4 dagen voor nod een duidelijke streep. 3 dagen voor nod zwanger 2-3 weken. Wie wil me helpen. Hoe lang ben ik zwanger, wanneer uitgerekend.
Ik denk je ei op dag 13 en dat je vandaag 14 dpo zit Als ik naar je negatieve ovulatietesten kijk (op je kaartje) zou dit ook kunnen kloppen misschien is hij op dag 12 wel positief geweest (zie dat je toen niet getest had) 1 februari zou ik dan als uitgerekende datum aanhouden
Lov23 dankjewel... Lynn7, dat dacht ik ook. Ik twijfel wel nu heel erg. Ik hou het gewoon op 1 feb 2013. dankjewellll...
Roosje....gefeliciteerd! Tja lastig om het uit te rekenen! Misschien even contact met je huisarts op nemen. Misschien kan je dan wat eerder een echo krijgen om te bepalen hoelang je zwanger bent.... Ach wat maakt het uit, er zit in ieder geval een kindje in je buik, fantastisch!
Ik denk jij dat je ei was op dag 9-10. Dan was je NOD 24mei en ben je nu 3wk en 5dg zwanger! Uitgeteld op 30/31 januari. Succes met je zwangerschap!
Super bedankt allemaal voor de lieve felicitaties!! Ik kan het eigenlijk nog steeeeeeds niet geloven! Hahaha En alle andere posi-testers ook Gefeliciteerd natuurlijk!!