Pff... Tests waren beschadigd. Maar in negatief toch wel een beetje te zien. Krijg ze in normaal licht niet goed op de foto, omdat die beschadigingen voor schaduwen zorgen.
Ja, ik zie ze ook wel. Alleen is het jammer dat ik al 4 dagen na mn NOD ben. Wij hebben een overleden zoontje, waarbij de testen in het begin ook zo waren Met 23+6 bevallen, omdat een week daarvoor werd geconstateerd dat hij een trisomie 9 had. Vandaag mijn grote onzekerheid met lichte testen na NOD
Hoi Dames, ik wil me even hierbij aansluiten! voor alle zwangere dames GEFELICITEERD! ik heb vanochtend een testje gedaan na een ivf TP, m'n eigenlijke testdatum is morgen maar kon niet meer wachten! wil graag m'n foto erbij zetten zodat jullie even kunnen turen maar weet alleen niet hoe??
Als je een berichtje typt, zoals ik nu doe , kun je bovenaan kiezen om er een bijlage bij te hangen (het paperclipje dat rechts naast het kleur van je tekst staat en links naast de pijl naar links) je klikt erop en daar kun je afbeelding dan selecteren door te gaan bladeren, je klikt op uploaden en sluit het venster en dan hangt hij eraan (kun je nog eens nachecken door nog eens op het paperclipje te klikken, dan zie je hem zitten). Nou ik kijk er al naar uit om je testje te zien
haha ja sorry voor de slechte kwaliteit had hem snel met m'n telefoon gemaakt dus een beetje wazig maar hou mezelf dus niet voor de gek?!
Oh wat heftig meid! Maar misschien heb je een latere eisprong gehad of gewoon een wat latere innesteling? Nog niet teveel zorgen maken hoor!!
Hihi, turen is er niet echt aan hoor Jij bent gewoon hartstikke zwanger Geniet er maar van hoor meis! Proficiat!
@Mamavank jeetje meid wat heftig! snap dat je zo onzeker bent, laten we hopen dat het gewoon een late innesteling is geweest @All ik ga morgen nog een testje doen en dan maar vergelijken, zie het streepje wel maar na 2jaar veel moeite en behandelingen, is het moeilijk om ineens te geloven dat het wel echt zo is of misschien wel nog tevroeg getest
Mamavank: hou jij ook je temp bij? Zo ja, anders moet je even een linkje posten dat we eens kunnen meekijken haha privacy 0 hé op het forum hier (we kunnen zelfs meekijken in je temperatuur )
Dames, Ik zit met een vraag, sinds de miskraam werden mijn streepjes lichter en heb ik nu al voor de 3de keer wat bruin verlies gehad bij afvegen. Maandverband zit niets in. Op 21 mei nog een test gedaan en daar verscheen de streep pas na de 5 min en werd die alleen donkerder tijdens het opdrogen. Nu heb ik net nog een test gedaan en direct binnen de 5 min een licht streepje. Kan ik ervan uit gaan dat dit van een evt. nieuwe zwangerschap is of is dit nog van de miskraam. zie gegevens in handtekening. Wie weet het?
Heb jij ook een foto'tje? Ik zou zeggen, zolang er een streep staat ben je zwanger... Nog eens laten prikken voor de zekerheid, maar volgens mij ben je echt wel zwanger hoor.