Hoi dames, Ik heb vanochtend weer getest, 1x met kv2v5 en 1x met CB digitaal.... Wat vinden jullie.... :-D Liefs Elfje11
Ctje, ik zeg posi! Gefeliciteerd! Elfje: als de CB zegt zwanger dan zal de rest van het forum het daar mee eens zijn . Geproficiateerd hoor!
@Ctje, duidelijk een streep, gefeliciteerd! @Elfje11 ik zie op de test van 24 mei in ieder geval een streepje en CB heeft natuurlijk gelijk Gefeliciteerd! Je hebt vroeg kunnen testen!
Ik zie nog steeds niks op 9DPO, maar op die van vandaag een mooie streep en bevestiging van cb! Gefeliciteerd!
elfje11: woww mooi hoor!! gefeliciteerd!!! en alle andere positieve testers natuurlijk ook!! dream4: voor jou duim ik extra hard en veel ondanks het warme weer!!!
Dank jullie wel allemaal! Nu ga ik heeeeeeeeeel hard duimen voor de mensen die ook graag zwanger willen worden! En een beetje voor mezelf dat deze baby weer net zo mooi blijft zitten als zijn/haar grote zus
Ctje.. Die is positief, gefeliciteerddd Elfje.. Waaaaaaaaaaaaaaaaahh wat super gaaf Ik lach me rot, het is je nog gelukt ook haha. Dit was gewoon een super eitje inderdaad geniet ervan!
die clearblue zwangerschapstest met aantal weken erop vind ik maar vaag..... Mijn mama wilde met haar eigen ogen zien dat de test positief was en kreeg er een van haar LOL Deze ga 3+ aan en dat zou betekenen dat ik 5 weken of meer ben! Vrijdag heb ik deze test zelf ook gedaan en toen stond er 1-2! Ik snap er niets meer van????? Heeft dit te maken met je hcg gehaalte of ben ik toch verder dan ik denk????
Misschien zat je bij de eerste test nog net met je hcg in het 1-2 gedeelte, tegen de 2-3 grens aan en zit je daarom zo snel al in 3+? Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken of je hcg wek genoeg stijgt
Voor de zwangeren onder ons PROFICIAT... hier 3 dagen voor NOD een test gedaan en een mini, mini, minuscule lichte 2e streep... zo licht dat de foto maar net lukte dus heb hem bewerkt (contrast/helderheid)... Wat denken jullie? (dit is de orginele, de ander staat ook in m'n fotoalbum) pfff Geef mij maar of een knaltest of een omo witte test hoor