@Foeske: Mooie streep hoor! Ik vind hem best al duidelijk. Ik zeg ook: Gefeliciteerd! En natuurlijk Elfje, Ctje, banjabes en de andere meiden die ik "vergeten" (heb niet alles teruggelezen ) ben met mooie positieve testen ook gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties, toch houd ik nog even een slag om de arm Morgenochtend nog maar us proberen...
Foeske.. ik hoef er niet voor te turen hoor. Hopelijk wordt ie gauw nog donkerder maar ik vind het er goed uitzien
De digitale zei vanmorgen zwanger 1-2 hihi tis nog een beetje onwerkelijk waar begin zachtjes aan toch te juichen
Super meid! Nou het wordt dus tijd om een nieuwe banner in je handtekening te zetten Ik vind het super voor je!
Hai Ladies, Morgen mijn NOD, zouden jullie even naar mijn test van gisteren (bovenste bijlage) en mijn test van vandaag (onderste) ? Gisteren was ie veel lichter en vandaag zie ik de tweede streep veel beter (op het blote oog), alleen zie je het niet zo goed op de foto. Groetjes JLove!
Hoi lieve testkijkers! Ik las hier dat je de gele waas van een test kon verwijderen door er wat water op te doen. Ik heb vanmorgen een kruidvat 2v5 gedaan, maar die werd nogal geel. Toen heb ik er 4 druppeltje water in gedaan met het pipetje en dit is het resultaat. Mijn vraag is eigenlijk of je ook streepjes kunt gaan zien van water?? Ik deed er eergisteren een (p291 geloof ik) en die leek wel vaag positief. Die van gisteren was negatief en vandaag dus weer zoiets wazigs... Ik zit nu vermoedelijk op 1 dag overtijd. Als mijn eisprong later was kan dat op zijn laatst de 14 e zijn geweest (daarna ovu-testen gedaan en alle negatief) dus dan zit ik eventueel op 11DPO. Wat vinden jullie ervan??? Liefs, Janneke
Ja ik zie hem! Misschien morgen nog een testje doen met een kv 2v5, maar die zal ongetwijfeld ook een 2e streepje geven hoor Super hoor meid! Ik zeg zwanger en gefeliciteerd!
Is het niet te grijs dan ofzo? Ik durf niet zo goed blij te zien sinds die van eergisteren posi was en gisteren negatief! Ben bang voor indrooglijntjes of iets dergelijks. Alle testennwaren overigens wel met ochtendurine
Ik denk dat het wel goed zit hoor, dit was het streepje die er binnen de 5min opkwam? Dan kan het geen indrooglijntje zijn. Maar ik zou wel blijven testen tot je echt een knaller hebt en misschien met een paar verschillende merken. Gewoon om dan echt zeker te zijn. Maar mocht ik zo'n test in mijn handen hebben zou ik tot stilletjes juichen