Hoi dames, Even spammen, vinden jullie testrijtjes ook zo leuk? Vandaag zit ik op 12DPO en ik vind de streepjes al best mooi! Liefs Elfje11.
hee ja, durfde het eigenlijk al niet in het topic te zetten, moest meteen aan jou denken, dikke knuffel.
Whaa Tulip, van harte gefeliciteerd meis, het is je gegund. Ik duim voor je dat deze zwangerschap goed gaat! Elfje gefeliciteerd!
Tulip, mooie test! proficiat Elfje, de hCG stijgt dus proficiat!!! (heb hier de zelfde kleuren aan testen liggen )
Hier is het iedere keer weer anders eerste keer een paar weken misselijk, 2e keer wekenlang heel erg misselijk, en nu af en toe misselijk geweest. En tsja de boobs, die gingen de laatste 2x pas zeer doen rond de 10 weken. Toevallig hier bij de eerste ook 1,5 jaar over gedaan en was rond zijn eerste verjaardag ineens onverwachts zwanger.. wel heel blij mee.. maar miskraam maar de keren die daarop volgden wel snel gegaan. Fijn toch dat het ook zo kan gaan! O en gefeliciteerd natuurlijk
Je hoeft het voor mij niet te laten hoor meis , jij kan het niet helpen dat jou lijf wel jouw wens wil dragen en hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat dat 9 maand duurt lieverd . Gefeliciteerd en ga aub er van genieten !! Dikke knuf De andere meiden met een mooie test ook gefeliciteerd.
lief, maar ik vond het zo rot omdat wij het er steeds over hadden en ik dus ook echt niet dacht dat ik zwanger zou zijn, omdat ik die nega test gehad had.
Maar meis je bent het wel , en ik niet . Je praat er maar rustig over en niet weg trekken omdat ik ze niet kan krijgen denk er om anders kom ik je een schop geven hoor .
Gefeliciteerd positieve testers!! Tulip luister naar Marnat, lekker genieten! @Marnat-dikke knuffel!!
Ze luistert wel en gaat ook wel genieten komt wel goed . Ik snap haar wel we hadden de zelfde kwalen . En bedankt voor de knuffel.
@tulip: wat gaaf.. als je het dus totaal niet verwacht en dan z,n mooie test hebben gefeliciteerd meid..!!
Marnat dikke knuffel! Melanie, komt idd wel goed, maar de eerste 12 weken zullen wek even extra spannend zijn.