@Spinnekop; Ik had vandaag ongeveer zo'n test als die van jou.. 2 dagen voor NOD. Ik ga dinsdag nog een keer testen, ben benieuwd.
bedankt voor het kijken dames, de meeste zien dus wel iets @renske : bedankt , mijn lieve dochter @bloemm , wat spannend , heb jij hier ook een testje neergezet , heb ik die gemist , ik lees namelijk altijd mee , maar reageer eigenlijk nooit
Ik heb 'm hier niet neer gezet.. Ik ben bang dat jullie het allemaal niet zien en mijn beetje hoop dan weg is. Haha ik vind het al zo zenuwslopend om niet te testen morgen, maar gewoon even tot dinsdag te wachten. Erg he
nee, hoor ík snap het wel , ik ga woensdag weer testen dan wordt mijn man 43 zet je toch nog even je foto neer , ik zou hem wel willen vergelijken
@Kwebbel; ja, ik had een cyclus van 31 dagen aangehouden. En was dus vandaag 4 dagen overtijd. Andere dames, bedankt voor het meekijken..!
Bloemm, ik zie het ook lieverd. Voorzichtig gefeliciteerd, ik ga heel hard duimen en hoop dat je dinsdag al een duidelijkere test hebt. Leuk dat jullie ook al voor brusje gaan.
Lyanna, wat lief! Dankjewel! Je bent al 22 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel!! Geniet er nog even van! Het is je zo gegund allemaal.
Graag gedaan meis!!! Ja......morgen alweer 23 weekjes. Het gaat echt zo snel. En ik geniet er zeker van, komt helemaal goed!!!