Hmm, had ik nou vanmorgen maar niet getest... Had alleen een indroogstreepje op de test van zojuist (babyboomshop). M'n hoop is weer ietwat afgezakt dus. Vandaag even naar Kruidvat en dan morgen nog maar eentje wagen!
Netje, wat is een indroogstreepje? Hoe ziet dat eruit? Want ik teste gisteren en zag twee dingen, iets geligs aan de rechter kant maar op de plaats van bestemming een lichte streep net zo breed als die andere. Nu weet ik het even niet meer.
Muis, een indroogstreepje is wel een streepje, maar volgens mij meer een witte afdruk. Er zit dus geen kleur aan en het is niet donkerder dan het witte van de test. Ik denk dat dat gelige niets is in ieder geval; gewoon de kleur van je urine! Kun je een foto maken van je test?
Een indrooglijntje is eigenlijk een pennestreepje. Je ziet een streepje maar hij is niet zo breed als de controlestreep.
Hoi Netje, ja dus dat is kleur van mijn urine maar op de plaats van waar het andere streepje moet zitten zit een dikke streep maar licht van kleur net als die andere streep die er moet zitten! Weet het ook niet meer en krijg dat ding er niet goed op, vooral van dichtbij niet! Rotcamera.
Als er enigszins kleur aan zit, dan klinkt het wel lichtelijk positief... Maar ik durf je geen hoop te geven zolang ik het niet heb gezien eigenlijk!
Ik moet zeggen dat ik enkel nog maar met de 2v10 van kv (de plus testen) indrooglijntjes heb gehad en die hadden wel een kleur, maar echt een pennestreepje dus. In de kv 2v5 heb ik nog nooit een indrooglijntje gehad. Dus als jij een streep ziet, en die is dezelfde dikte als de controlestreep dan klinkt hij lichtelijk positief hoor. Waar zit je nu ergens in de cyclus (CD en DPO?) Ach post gewoon maar een foto'tje, dikwijls vindt je misschien zelf dat hij er niet mooi opstaat maar kunnen wij wel wat zien
Ik denk dat ik even andere test ga halen bij de apotheek ofzo? En over enkele dagen die ga doen, anders weet ik het niet hoor! Camera is net nieuw, misschien doe ik het wel fout? Ik ga wel ff naar de winkel als ie al open is dan kan ik vragen of hij een foto ervan maakt? hihihi echt hoor ga het doen. Hoop dat deze computer wel de foto's pakt dan, maar dat is een ander probleem. Tot later.
Oja elance ik geloof (leef mijn verhaaltje maar van iets eerder) dat ik nu 1 of 2 dagen na mijn nod zit?
Ik neem de foto's altijd met mijn gsm en eigenlijk gaat dat best hoor. Als je de foto's dan in negatief zet zie je meestal wel iets als er iets is (heb ik hier op het forum geleerd ) Ja ik zou morgen of overmorgen nog eens eentje doen, maar ik zou niet naar de apotheek gaan. Bij ons in België geven ze dan enkel die predictor testen en daar ben ik geen grote fan van. Ik zou naar de kruidvat gaan en die 2v5 gaan kopen. Ik ga trouwens ook weer gaan binnenkort en een stuk of 6 gaan halen (haha voor 15 kun je toch niet echt sukkelen hé, daar heb je nog geeneens een CB met indicator voor) Dan heb ik 7 kv 2v5 liggen (had nog eentje liggen van vorige maand) en 1 CB met indicator (voor als de kv 2v5 positief is) Dan kunnen we eventjes doorgaan met testen hé
snap er niks van... heb nog nooit een kortere cyclus als 30 dagen gehad.. maar ja me lichaam doet toch al raar sinds m,n curretage
Haha jullie zullen het goed gezellig maken. Je banner zegt wel nog 6d te gaan, maar ik zou toch een week of langer gewoon om de dag aan de klus gaan hoor. Wij zij nu al de hele cyclus om de 2 dagen aan de klus, ten eerste om de kwaliteit van de zwemmertjes goed te houden en op die manier mijn bm eraan te laten wennen dat ze constant aanwezig zijn, zodat ze die niet afstoot. En natuurlijk in de vruchtbare dagen hopen we dat er een beebje uit voortkomt