Wat ik me afvroeg nog, ik zie op de foto's dat die van kv er precies hetzelfde uitzien als die van trekpleister (dat was die van mij). Weet iemand of ze dezelfde fabrikant hebben en dus even gevoelig zijn, of zal ik toch meer kans hebben met een kv-testje? Want in dat geval gooi ik er natuurlijk, hoe kan het ook anders , nog eentje tegenaan. Hihi, ik kan geen genoegen meer nemen met niks!
trekpleister en kruidvat zijn inderdaad hetzelfde, komen allemaal van zelfde leverancier... hier komt zelfs vrachtwagen van trekpleister met spullen naar de kruidvat haha
Ja ik had ook gelezen dat trekpleister en kv 2v5 dezelfde zijn. Ik zou ook nog eentje doen, beter dat dan jezelf de hele dag te zitten opvreten hé
Wat weer een snelle reacties, dankjulliewel meiden! Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Vooral omdat die test van vanmorgen van babyboom was. Vergelijken gaat toch beter met 2 dezelfde testen hè? Als ik weer twijfel, of denk dat ie positief is, zal ik hem er weer opgooien vanmiddag!
Hihi, vandaag was de teststreep voor het eerst duidelijker dan de controlestreep, dus ik kan het niet laten om nog even een fotootje te spammen :-D
Oooh boooeeee haha grapje hoor meid, super mooi testje voor maar een dag te verschillen! Blijf maar lekker op je roze wolkje zitten, wat schitterend!
Netje.. Balen zeg van je test. Misschien over een aantal dagen toch een kv testje doen.. ik ben benieuwd hoe het afloopt Maybe.. Succes vanavond en veel plezier Elfje.. jippieee En wat een lieve avater heb je Leuk gedaan!
en natuurlijk niet alleen vanavond, maar nog even een paar dagen door klussen he!! sommige meiden springt het eitje pas 3/4 dagen later na een positieve test, dus even door klussen kan geen kwaad veel plezier vanavond
Oh toch die kv testjes is het advies, ik ga ze halen... ik ben ondertussen bezig met een testje proberen te downloaden. Heb ook net een test gehaald van de apotheek.. weet niet wat ik ervan moet vinden, zie overal roze lijnen van links naar rechts? Ga ff naar kruidvat dan maar???
Muis, kun je een foto van die van de apotheek uploaden? Ben wel benieuwd naar al die roze lijnen. Ja ik zou voor de zekerheid naar het kruidvat gaan. Ik was de eerste gemist en had die plus testen mee, omdat ik niet wist dat die 2v5 met een pipetje waren, maar dat zijn ze dus wel Dat je zeker de juiste mee hebt hé
Ja dat zowieso.. maar gister middag is pas het bloeden gestopt.. en heb een ontstoken talgklier in m,n lies dus veel plezier zal het niet worden hahaha.. eerder even door de pijn heen.. Maar inderdaad klussen we anaf vandaag er flink op los
@maby3: auw!!! :S das niet prettig nee :S nog veel suc6 dan maar de komende dagen, en ook plezier denk aan die mooie beeb!!!
Hier mijn testjes.. 1e foto van 2 testjes eerste 4 dagen voor NOD en de tweede 3 dagen voor NOD 2e test digitale 3 dagen voor NOD
deze heb ik net gedaan 5 dagen na NOD. Had testjes nog liggen en had beetje bruinverlies dus werd onzeker en heb het gedaan. teststreep is donkerder dan controlestreep
Nou, ik heb dat ding losgepeuterd van de apotheek, jawel helemaal en het ding is negatief, gewoon omo wit. Heb hem in de vuilnisbak gegooid! Hoop dat ik snel ongi wordt! Baal wel maarja dan niet!