Bedoelde meer te zeggen dat het dus werkelijk niks uit naakt if he nuddag if ochtend doet. En ik drink veel op een dag geloof me dus dat mag ook niet uitmaken.
Hallo dames, Net weer een testje gedaan, de eerste die ik eergisteren had gedaan liep niet goed door wat vinden jullie van deze?
hmmm....ok ik snap je ! Maar ik denk dat het juist vóór je NOD wél uitmaakt aangezien er al zo weinig HCG wordt aangemaakt, is je urine sochtends natuurlijk geconcentreerder. Later maakt het idd niet meer zoveel uit, omdat je HCG waarde veel hoger is, ook in middag-pipi.
Ach ja, ik zeg een streepje is zwanger (vooral als je op 6 testen v.a. maandag aldoor eens streepje ziet ookal is die vaag), alleen nu nog hopen dat het doorzet! Als het verdwijnt en ik wordt toch nog ongi dan reken ik het als vmk
Bekijk bijlage 239084 Nou hier is tie dan, denk dat ie moeilijk te beoordelen is. Word echt gek van mezelf
Leontine, ik bedoelde een foto van je ovulatietest ... Oh..het streepje op de Ovu test is net zo licht...ik begrijp het... Hmmm tsja... toch maar over 2 dagen of 3 dagen weer testen dan...het is wel duidelijk dát er HCG is.... maar je kunt er nu echt nog geen uitpsraken over doen.
Minnieorry ik zie er helemaal niets op. Leontine: ik heb maar 1 test met een streepje gezien. Zie jij echt iets op al die andere ? Edit: zie nu ook een heel licht streepje op de clearvieuw. Spannend hoe het af gaat lopen
@lola Mn camera is leeg, vandaar deze nogmaals omdat ie precies zo is! @bianca ik weet niet welke je bedoelt maar ik had deze test eerst gedaan vanmiddag en toen ik niets zag een KV2v5 die lichter was als deze, @wachtende die foto met rijtje testen is idd niet goed te zien, maar ik heb ze ook al die dagen apart geplaatst en toen werden ze wel gezien.... denk dat het door de grootte van de foto komt. Ik zie ze nog wel iig.
Ok bedankt voor de reacties, had me eigenlijk voorgenomen om nooit geen kv testen meer te doen maar heb t toch weer gedaan. Nou ja heb er nog 1 die ga ik morgen maar eens proberen met ochtendurine en als tie omo-wit blijft dan denk ik toch echt dat de duivels arriveren aangezien die kv testen zeer vroeg positief testen toch??