Heb beide nooit gebruikt. Ik had van sensitest. Maar volgens mij was die cb idd gevoeliger. Zou nog ff door gaan en gewoon klussen. Dan weet je het gauw genoeg hihi
@biancah: ja dat doe ik zowieso hahahaha... heb trouwens z,n voorgevoel dat de dipsticks vanmiddag gaan knallen.. dus we klussen (pijnlijk) verder hahaha
Missq, ahhhhh geweldig, gefeliciteerd hoor!! We zullen we ongeveer gelijk lopen... Ik had,ook zo'n knaller..
nog 4 dagen lydia en dan heb je een echo spannend hoor meis !!! @miss Q super die mooie test hoop dat alles dit keer helemaal goed mag verlopen en dat je je zwangerschap helemaal uit mag lopen. De rest van de posi testers feli
Gefeliciteerd Misq!! Nanet, hij wordt inderdaad donkerder maar ik zou nog even wachten met bellen naar de ha. waarvoor ga je eigenlijk naar de ha? Alvast gefeliciteerd!!! hier even je foto in negatief!
Hey Melanie, ik dacht eigenlijk dat je standaard naar de huisarts moest eerst (tja, de eerste keer zwanger worden hè), maar toen ik vanmorgen belde (jaja, heb het toch gedaan) kreeg ik inderdaad te horen dat dat niet nodig is. Nu wil het geval dat er bij mij kans bestaat op een BBZ, dus ze overlegt even met de arts en dan mag ik vanmiddag terugbellen om te horen wat we gaan doen!
@eshter hoop t wel. Ik ben kei hard van die roze wolk af gelazerd toen ik ziek werd van de zwangerschap. Niet voor iedereen us de zwangerschap oh zo leuk. Ij vind er tot nog toe weinig aan.
Hahaha nee je kunt volgende week gewoon een verloskunde bellen voor een afspraak. Hoezo heb jij meer kans op een bbz? al eens gehad? ik hoop op een goede zwangerschap!
Hihi, tja, dat zei de doktersassistente in eerste instantie ook.. Blond hè? Nee, gelukkig nog nooit gehad, maar heb een jaar of 10 geleden, toen ik nog verschrikkelijk naief was, eens chlamydia opgelopen!
Huh, heb je dan meer kans op een bbz? heb je toen heel lang er nog mee doorgelopen ofzo? Ik heb heeeel vroeger ook een chlamydia gehad maar daarna nooit een bbz gehad. dit is mijn 5e gezonde zwangerschap, wel 2x een mk gehad maar toen zaten ze wel gewoon in mijn baarmoeder en ging het al vroeg mis. En had denk ik niks met die chlamydia te maken. (sorry voor de off topic reactie dames)
*breekt in* wanneer je langere tijd loopt met chlamydia dan is er kans op verklevingen, dit is dan ook de reden dat je een verhoogde kans hebt op bbz. *breekt weer uit*
Nou, nog één off-topic-reactie dan: Fijn te horen dat het bij jou allemaal goed is gekomen. Ik maak me er ook niet al te druk om, maar omdat de huisarts het zelf aanhaalde, de laatste keer dat ik daar was en we het nog even hadden over de kinderwens, ben ik er juist vanmorgen weer over begonnen. Maar goed, we wachten vanmiddag gewoon geduldig af! Oja, en wat is de definitie van "heel lang" eigenlijk? Ik heb het ooit wel opgezocht op internet maar kon toen nergens iets concreets vinden. En voor alle dames hier: Morgen zal ik m'n nieuwe rijtje hier weer posten!