@Bonkie, bij jou zie ik iets! Alleen niet op je test in het negatief! @Lintje, bij jou zie ik helaas niks
Bonkie.. Ik lijk soms wel wat te zien ja, spannend. Over een aantal dagen nog eens testen.. Lintje.. Ik zie niks sorry.. Liefkleintje.. Hey meis! Ik lijk heeeeel lichts wat te zien in de verte.. Als ik heel goed tuur.. ik hoop het zo voor je!
Hey liefkleintje, ik denk ook een heeeel, heeeeel wazig iets te zien. Misschien kun je beter met die van kruidvat testen? Ik testte eergisteren met dezelfde soort test (maar dan van babyboomshop, ziet er precies zo uit) en zag ook iets heel vaags. Daarna met kruidvat getest en op die zag ik t beter! En anders gewoon morgen of over een paar dagen weer testen, toch?
@bonkie, ik twijfel zelf ook hoor @Renske, ik hoop het ook zo!! Als het nu niet raak is, hebben we nog 1 of 2 rondes voor mijn kijkoperatie denk ik! Zo zou fijn zijn als die niet meer nodig is!
@Netje, thx voor je reactie! Ik heb ook kv liggen idd! Had deze nog nooit gebruikt, kreeg ik gratis bij mijn ovu-testen. Test eigenlijk bijna nooit.....wacht mijn ongi altijd af. Afgelopen dagen ook bruine afscheiding en buikpijn! Vandaag weer even niks. Maar bij mij is dat vaak een teken dat ik ongesteld ga worden. Daar ga ik dus ook gewoon vanuit hoor! Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn, test ik weer denk ik.
bonkie, als ik er zo op kijk zie ik niks, maar als ik net als bloemm langs de zijkant van mn scherm kijk wel duidelijk iets. lintje, nee helaas. Zou het over een paar dagen nog eens proberen. liefkleintje, hmmm twijfel....
Ik denk iets te zien! Maar heb je ook een foto van recht boven de test? Deze testen zijn niet zo gevoelig he, toen ik met deze test tuur streepjes had, was de kv al veel duidelijker. Spannend!!
Ik zie heel licht iets en denk als je overmorgen een test doet van kv 2v5 dat je dan een duidelijk streepje hebt. Deze van zw&k heeft meer hcg nodig dan de kv test. Ik ga voor je duimen dat hij dan ook donkerder is.
@Rosa, recht van boven krijg ik hem niet op de foto! Bedankt voor alle reacties!! Ik ga er voorlopig vanuit dat hij negatief is totdat het tegendeel bewezen is Hahaha!
Ik had nog een digitale test van clearblue. Kon mezelf niet bedwingen, godallemachtig. Had eigenlijk verwacht dat deze negatief zou zijn, gezien ik voor nod zit en de kruidvat 2v5 heeeeel licht was..., maar.... en dat met middagurine.
Bonkie.. Wauw hahaha. Ik dacht wat te zien zei ik bij je test maar hier kan ik niet omheen Gefeliciteerd Liefkleintje.. Ik hoop het ook zo voor je, dat je dat bespaard blijft! Misschien over 2 dagen idd een kruidvat test doen mits je niet ongesteld bent? Hopelijk hoeven we dan niet meer te turen
Zwangeren GEFELICITEERD!!!! hier vanmorgen getest... dacht eerst een heeel licht streepje te zien,maar denk omdat ik dat graag wou ofzo hahaha de test is van zwanger&kids,weet ook niet hoveel hcg er voor nodig is volgens mij is hij gewoon omowit! maar als ik ga tuuren lijk ik toch heel vaag wat te zien misschien ziet iemand van jullie wel iets ik ga zaterdag weer testen met KV2v5 Bekijk bijlage 248944