Nou, als je hem in negatief zet zie ik toch wel degelijk iets hoor, klein beetje inzoomen en zonder te turen
Ja, ja, jaaaaaaaaaaa! Ik ben echt zwanger! Heb zojuist een digitale met indicator gedaan en zo duidelijk als wat: ZWANGER 1-2 Joepieieieie! M'n vriend heeft de camera mee naar 't werk, dus kan geen foto maken, en heb wel een foto op m'n telefoon gemaakt, maar ik zoek me suf naar dat kabeltje! Dus, of vanavond, óf morgen ga ik 'm even showen hier!
Zitten dus precies in hetzelfde schuitje hahaha Ik ook heel vaag streepje, net de digitale gedaan en ook zwanger 1-2 weken, zie post hierboven hoe gaaf is dat! Ik ben denk ik 9 februari uitgerekend.
Hahaa, Bonkie! Gefeliciteerd! Ik had op het net al even gerekend: daar komt bij mij 6 februari uit! Echt heel gaaf inderdaad zeg!
@liefkleintje: al;s ik jou was zou ik een kruidvat doen.. zwanger en kids dopstick geven erg veel valse lijntjes... ik hoop adt het raak is meid..!!! zeker gezien de operatie die eraan komt
@Maybe, ik heb op de kv testen ook wel eens lijntjes gehad, geen knaller, maar wel duidelijk te zien. Toen ook gewoon ongi geworden. Ik heb nog 3 kv testen liggen, maar inmiddels ook weer bruin gespot..... dus weet bijna zeker dat ik za wel ongi zal worden
@maybe heb ook geen knaller gehad van kruidvat maar ben nu ook 6 weken en 5 dagen dus da wil niks zeggen in princiepe
owja echt?? owjee! had t niet verwacht hahaha pfff met de zenuwen in mn buik zaterdag nog maar een x testen!
Ja ik hoef echt niet te hard te turen hoor om hem te zien Haha of morgen nog een testje haha (ik zou me niet kunnen bedwingen joh) maar dan met een kv 2v5, krijg je gegarandeerd beter streepje te zien hoor
Hihi leuk he dames, die digitale testen Dan staat het zo lekker zwart op wit. Gefeliciteerd en geniet ervan!! Netje84: Wat ik zelf doe als ik foto's van mijn telefoon op de computer wil hebben: Ik mail ze mezelf gewoon toe, hahaha Geen kabeltjes voor nodig in dat geval Oh en leukkkk: Ik heb nog 1 digitale test gedaan en die gaf vandaag, op 17DPO al 3+
kheb nix in huis meer,morgen even halen.... en dan wordt t zowieso toch pas zaterdag! zou wel heel leuk zijn als ie roze zou kleuren dan hihih *spannendegichelbui*