Wat ik nu heb voor gehad heb ik nog nooit meegemaakt,daarjuist na het toilet bij het afvegen had ik een rode sliert met wat gelig slijm (sorry voor de details).geen ms-gevoel ofzo,wat zou het kunnen zijn dan?
eerste was 10dpo, 2e en 3e 11dpo Op de eerste zag ik het wel, foto is alleen later pas gemaakt, waardoor het helemaal ingedroogt was. p.s Banner klopt niet, die moet 1 dag langer. En bedankt voor het reageren!
Mooie testen voorbij zien komen vandaag! Gefeliciteerd dames! Ook wat twijfelaars, ik hoop dat er snel duidelijkheid is. Liefkleintje, verdorie meid!
Gefeliciteerd Bops!! Ik zie hem duidenlijk hoor. bij mijn testen van 12dpo kwam de roze streep ook pas duidelijk toen hij opgedroogd was.. Liefkleintje: He balen meis!
Goedemorgen meiden! Mijn rijtje van 3 dagen geleden tot vanmorgen. De clearblue is evenals de derde kv test van gisteren, en dan heb ik die kv met ochtendurine gedaan en die clearblue met middagurine. Vanmorgen weer een test gedaan om te kijken of 't streepje donkerder wordt.
@Babyengel, thx meis! Het is nog wel een beetje onwerkelijk allemaal hoor! Hoe gaat het met jouw zwangerschap?! @Netje, mooi rijtje!!! Op naar een plakbeeb Kon het niet laten Vanmorgen weer een testje gedaan (lang leve de k2v5 testen!!!!). De urine is nog niet eens helemaal doorgelopen en er staat al een teststreep