Ik heb vandaag weer getest (onderste test). Het streepje is beter te zien als gisteren. Hopelijk blijft de stijgende lijn aanhouden de komende dagen. Mijn man en ik zijn nog een beetje voorzichtig maar van binnen doe ik alvast een vreugde dansje.
Ziet er goed uit Zowie! Lekker dansen hoor Ik zou de eerste test even wassen want die ziet wat geel, dan kun je het wat beter vergelijken. Gefeliciteerd zeg
Dank je wel. Wat bedoel je met wassen? Gisteren was de test wel 'schoon' en wit. Komt het niet gewoon door het drogen van de test?
Leontien.. Ik vind het nog niet helemaal duidelijk. Ik zie wel iets, maar ben nog vrij voorzichtig met iets erover te zeggen. Je testen moeten over een aantal dagen wel duidelijker zijn en probeer echt testen te vergelijken van hetzelfde soort. Dan heb je een mooi realistisch beeld Minnie.. Ik zou deze als negatief beschouwen.. Noenoe.. Ik zie wel een licht 2de streepje ja. Spannend. Over een aantal dagen weer testen. Succes Zowie.. Ziet er goed uit, mooie stijging al. Voorzichtige felicitatie
Snap het ja! Nog niet ongi..maar heb geen testen meer, hopelijk zijn de 2v5 er morgen weer. Overmorgen dan nog maar eens testen als ik morgen niet ongi wordt. Begint wel een beetje spannend te worden inderdaad... zou die nu toch wel echt posi moeten gaan worden anders klopt het gewoon niet. Maar ja..gewoon afwachten maar he..
Ik zie je streepje wel, je zei dat je zaterdag pas 14dpo bent dus nu 12dpo? Dan kan dit streepje wel. Je bent zondag pas 4 weken zwanger trouwend op 15dpo. Spannend hopelijk wordt ie duidelijker!
Even wat water door de test laten lopen. Het gele verdwijnt dan weer. Ik had bij mijn laatste lichting ovu testen ook dat ze steeds geel opdroogden, zo kon ik ze gewassen beter vergelijken.
Wat een mooie knaller zeg! Hier groeit 't vertrouwen telkens een beetje, hoop dat voor jou ook zo. Deze keer moet het goed blijven gaan!
Gefeliciteerd nieuwe zwangere en voor de testers van vandaag: dat er twee mooie streepjes mogen verschijnen!!!!!!