Hè allemaal ! Gister had ik een fotootje geplaatst van m'n vage test .. K wil jullie ff bedanken voor alle reacties ! Maar helaas ben ik vandaag ongi geworden. Volgende maand misschien beter Liefs!
Tuurlijk wel, je gaat heus geen indrooglijntje krijgen na 10 min hoor... Het is dan trouwens nog erg vroeg denk ik om meteen een streep te zien terwijl hij nog doortrekt... (morgen 10DPO, dus nog steeds vroeg)
Steffi, wat jammer! Op naar de volgende ronde dus! Bloem, ik heb inderdaad ook eens een cyclus van 50 dagen gehad; was toen ook zo in de war, maar het is allemaal goed gekomen uiteindelijk!
Edithrook.. Ik lijk wel iets te zien ja, spannend zeg.. Hopelijk gauw een knaller Steffi.. Balen zeg, succes in de volgende ronde
Helaas... 1 dikke streep, een teststreep wel te verstaan.. had er 2 verwacht, ook omdat ik veel kwaaltjes heb.. over een week nog maar eens proberen...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik moest nodig even plassen zonet en ik dacht 'goh, ik heb nog 9 testen liggen, laat ik toch nog eentje doen, ook al is het geen ochtendurine' en ik sta de turen en te wachten en plots..... staat daar een tweede streepje Ik heb er zo goed mogelijk een foto van proberen maken, maar geloof me, hij is mooi roze en hij is even dik als de controle streep, maar het is gewoon vaag en nog erg vroeg (9DPO) maar hij is er wel
elance Ik zie hem vooral op de nega test. Maar er staat een schaduw net op dat plaatsje waar we moeten kijken. Maak eens een nieuwe foto ik zie hem wel hoor.
@Elance: Hahahaha... Kon het niet laten he! Geef het maar toe, jij bent ook testverslaafd! Maar ik zie hem ook hoor! Spannend!!! @Sandra: Balen zeg! Helemaal als je er twee verwachtte te zien...
Ja ik krijg hem er echt moeilijk op. Ik belde natuurlijk al stuiterend naar mijn man, zat die in een vergadering dus ik wel 10x gebeld en uiteindelijk belde hij me net terug en vroeg ook een foto... Nou ik heb nog eens geprobeerd en ik weet niet of hij nu goed neemt... Ik hoop alleen niet dat deze nu vals positief is hoor, ik had mijn plasje al weggegooid voor de test was doorgetrokken in de veronderstelling dat hij toch weer omo-wit ging zijn... Morgenochtend nieuwe poging hoor niet boos zijn mocht het dus een valse zijn, maar ik heb nog nooit een tweede streepje zo duidelijk gezien, dus ik helemaal happy happy happy EDIT: nou is hij volledig ingedroogd en is het pennestreepje goed zichtbaar gebleven en hetgeen errond (want hij was even dik als de controlestreep) is wat vager geworden. Ik loop er ook al een dik halfuur constant mee rond, in ieder licht te kijken hahaha. Maar hij stond er binnen 5 min. Oh wat kijk ik nu toch uit tot morgen
Ja volgende week nog maar een keer proberen.. Spannend hoor Elance... ik hoop dat de streep morgen wat dikker is
elance, nou die laatste is superduidelijk!! Een indroogstreep komt idd nog niet na 10 min. dan is de test nog niet opgedroogd. Als ik naar mijn testen kijk, dan duurt dat minimaal een halve dag. Morgen nog 1
Ja ik ben blij, maar nu plots toch ook heel bang... Wat als het een productiefout was, wat als hij morgen weer omo-wit blijft Het is nu ook nog heel vroeg hé, 9DPO, wat als ik zondag dan toch gewoon ongi wordt??? Pff, dit zal wel normaal zijn zeker, bij het testen voor je NOD... Nooit gedacht dat ik zo'n zenuwpees zou worden hierover Maar voorlopig is het gewoon nog héél onwerkelijk
ja dat is ook een beetje het gevaar van vroeg testen denk ik Ik geloof wel dat veel zwangerschappen in het hele prille stadium mis gaan, maar dat mensen het nooit merken omdat ze niet getest hebben en gewoon ongesteld worden. Ik hoop dat je morgen gewoon een nog donkerdere streep hebt en zondag niet ongi wordt.
Nu duur het nog zo lang tot morgen Haha, ben ik toch een zeikerd hé... Nou ja, morgen nieuwe update hé dan (maar mocht ik nou vanmiddag de hele middag mijn plasje ophouden, dan kan ik nog eens testen en misschien komt het streepje er dan weer op, dan is mijn onzekerheid over de geldigheid van de test al weg, en hoeven we enkel nog te hopen dat het blijft plakken)... Dan denk ik wel dat ik woensdag pas weer ga testen hoor... want het HCG verdubbelt maar om de 2 dagen dus morgen zal hij dan vast niet donkerder zijn...
@Elance: Mijn testen werden steeds elke dag donkerder, dus het hoeft niet perse elke 2-3 dagen te zijn, maar... Je ziet wel een groter verschil als je pas woensdag weer gaat testen. Hoe lang had je deze urine "opgespaard" eigenlijk? Gisteren met ochtendurine helemaal geen streep en nu deze... Ik zou morgenochtend weer een testje wagen.