Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandra.. Balen zeg:( hopelijk gauw wel 2 strepen!

Elance.. Ik zie hem hoor, spannend he

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik denk een uur of 3... Ja daarom dat ik opeens zo onzeker werd over die test... Straks is het en productie fout ofzo... Dan ga ik zo teleurgesteld zijn :(
    ja morgen nog eens, dan is mijn man erbij :)

Overigens hoor je dat soms wel hé van vrouwen die beter testen later op de dag...

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@elance
    Ik zie het streepje! Spannend!!

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Elance: Leuk he, testen voor NOD?! ;) Ik weet dat het meestal alleen maar meer onduidelijkheid geeft en toch blijf ik het ook doen... ;) Arrgghh!!! :D

Heb je de test al eens met water doorgespoeld? Misschien zie je de streep dan iets beter. ;) En er zit verder niks anders op dan afwachten, zenuwpeeuwen en met de test het hele huis door zoekend naar het beste licht (been there, done that :p).

Ik zou verder... De hele dag mijn plasje ophouden en vanavond nog eens testen als man thuis is. :D Maar ik ben gek.. :p

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Haha, maar dan ben ik er wel meteen zeker van of het een productiefout was of niet... haha en dan morgenochtend nog één doen (ach waarom niet hé, heb dan nog 6 testen over :p)
    Nee ik denk dat ik het gewoon even afwacht tot morgenochtend... kan mijn mannetje mee kijken en daarna gewoon dagelijks een testje en we zien wel wat er dan van komt hé... en nu maar duimen dat het streepje er morgen nog staat ;)

6. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Elance: Ik keek ook super op tegen mijn NOD gezien ook ik 6-7 dagen voor NOD al positief had getest, maar ondertussen al wee in week 7 arriveerd.. :) dus komt wel goed schatje ;)

7. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh ik hoop het toch zo onwijs hard!
    Meiden, morgen update over het streepje (haha zoveel commotie over een streep :p wat het allemaal niet doet met een mens).

Ik moet echt studeren hé nu (heb donderdag examen haha :D) en vrijdag mag ik weer gaan werken, ohjee... hopelijk willen mijn hersentjes nog meewerken :p

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey meiden,
    hier echt een tuurder! maar daar ben ik hier voor op het goede adres! :) ik moet wel zeggen, ik testte vandaag eigenlijk om te checken of de pregnyl uit mijn lichaam is, czit op 10 dpo, 12 dagen na de pregnyl. in het echt zie ik hem echt heel vaag, en ook roze/rood.

Uploaded with ImageShack.us

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nog eentje...

Uploaded with ImageShack.us

als jullie hem niet zien, snap ik hoor, het is echt een tuurder! :) ik hoop in ieder geval een opkomend streepje ipv een vager wordend streepje van de pregnyl...

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Lijkt precies goed op die van mij :p
    Ook bang afwachten tot morgenochtend ;)

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Wies: Heeeeel vaag zie ik iets. Spannend! Ik hoop met je mee dat hcg de oorzaak is. ;)

@Elance: Studeer ze!

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    elance, nu vind ik die van jou duidelijker hoor! :) maar goed, ik ben al blij met 1 reactie dat ie gezien wordt! ;) en die is er al, lol! heel spannedn ook bij jou in ieder geval. ik test morgen ook weer hoor, haha.

oh ja, vorige keer was de pregnyl op 11 dpo uit mijn lichaam, dus dat geeft wel hoop....

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Wies, hoop dat wat ik denk te zien je eigen hcg is en niet de pregnyl. Hoop op een donker wordend streepje voor je!

Elance, ben benieuwd naar je test van morgen! Ik testte vanaf cd 23/11 dpo positief en zie banner ;). Natuurlijk is het nog even spannend (nadeel van vroeg testen) maar ik hoop dat er over een paar dagen een dikke duidelijke streep staat!

14. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja ik hoop dat hij morgen al duidelijker is aangezien ik nu geen ochtendurine heb gebruikt...

Maar eigenlijk, als ik heel eerlijk ben mezelf moest ik het al gevoeld hebben, aan mijn borsten alleen al.
    Ze zijn gegroeid en doen ontdiegelijk veel pijn, dat doen ze echt niet in andere gevallen. Ook staat mijn onderbuik helemaal opgeblazen naar de avond toe... dus eigenlijk denk ik dat hij wel eens echt positief zou kunnen zijn, maar voorlopig ga ik er nog niet van uit ;)

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb weer mooie testen voorbij zien komen dit weekend, meiden van harte!!

Voor de dames die nog vol in spanning zitten: ik duim me suf voor jullie!!

Voor de dames met een positieve ovu test: veel plezier!!!

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe zwangere: gefeliciteerd!!!

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wies en Elance, ik zie ze hoor :-D

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wies en Elance ik zie licht iets...ben benieuwd naar jullie testjes aankomende week.

19. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Elance en wies, ik zie het streepje wel zitten! Spannend.. Van de week maar weer eens testje wagen? Word hij nog dikker.
    Veder nog mensen die deze week kunnen testen??

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wies.. Ik lijk wel iets te zien ja, spannend zeg!

Deel Deze Pagina