Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Oh wat leuk toch :) kunnen samen in het potje plassen morgen.
    Nou ik heb eigenlijk al een tijdje een voorgevoel, mijn borsten zijn echt moordend tegenwoordig en 's avonds is mijn buik zo opgeblazen!
    Ik had gewoon het gevoel van 'ik ben het echt bijna zeker dat ik zwanger ben', maar ja je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden en zelfs nu ben ik nog bang dat het niet zo zou zijn... wat moeilijk toch allemaal. Het kleintje is er nog niet eens en we maken ons al zorgen ;)

Ik heb het vanmiddag wel al verteld tegen mijn ouders, ik kon het gewoon niet zwijgen, en heb er ook bijverteld dat het kan zijn dat het nog misgaat blablabla... en ze waren zo blij, haha meteen knuffelen enzo, en dan even verder doen met hun werk en dan opeens 'ik word op seg, ja en ik oma' haha en daarna 'ik kan het echt niet vatten dat we opa en oma gaan worden' hahahaha :D
    En telkens zeggen 'jamaar, misschien is mijn test morgen weer wit, misschien is het een foutje, misschien loopt het mis' haha, maar ze vonden het dus nog allemaal zeer onwezenlijk :D

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik zou de Zwanger &n Kids kopen, die zijn ook best goedkoop en werken heel goed. De meeste meiden hier op ZP zijn er tevreden over. ;)

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Kristel86, wat betreft testjes turen ben ik nog maar een beginner hihi, maar met jouw bewerkingen zie ik inderdaad ook een heel licht streepje! joepie, ben toch niet blind ;)
    Leuk! ook een fotograaf! echt prof en voor je beroep, of ook als hobby? :)

4. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Haha, ja gezellig :p die opgeblazen buik heb ik inderdaad ook, 3 dagen geleden leek ik wel 4 maanden zwanger, heb er meteen een foto van gemaakt en naar m'n vriend gestuurd. Het zou natuurlijk wel te gek zijn als het zo is, het is pas de eerste ronde, en we zijn ook stiekem nog een ronde eerder begonnen dan we eigenlijk van plan waren. Maar het zou zo leuk zijn, mijn schoonouders uit Italie zijn net voor 10 dagen hier, dus we zouden ze met heel mooi nieuws weer naar het vliegveld kunnen brengen volgende week :)

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik ga voor je duimen!! :D

6. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

13 jul 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden, bedankt voor het meekijken gisteren en voor de felicitaties!
    Ik zie weer een hoop tuurtestjes voorbij komen, hoop dat het knalstrepen worden!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb ook de ovutesten van 123thuistesten gebruikt en geen echte knaltest gehad, wel een overduidelijke piek. Ik zal ze in ieder geval niet meer gebruiken. Ik gebruik wel weer de thuistesten die ik gekocht had bij de Etos.. wel wat prijzig maar prima dingen... ik heb de pest aan die dipstick..

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kristel.. Ik denk dat ik geen goede tuur ogen heb vandaag maar ik zie hem niet. Sorry:( Hopelijk heb ik het goed fout en kom je snel een knaller tonen:D

Elance.. Zo jij bent er vroeg bij met vertellen hahahaah:p

Lydia.. Wauw super:D Gefeliciteerd!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ja ik kon het gewoon niet verzwijgen voor hen, ik zeg hen ook altijd alles dusja, dit moest ik ook gewoon kwijt, hoewel we gezegd hadden dat we zouden wachten tot na onze eerste echo.
    Maar ze hebben net de test gezien en ze zeiden ook wel dat het nog heel lichtjes is dus dat hij wel eerst donker moet worden hé :p wat ik hen dus ook steeds zei, maar goed, we wachten het nog af hé.

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lydia, geweldig! :D Wat doe je dat toch leuk met die foto's! haha. 7 weken al zwanger dus? En alles is goed. Meer kun je je niet wensen toch? Nogmaals gefeliciteerd!! :D :D

12. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Hoi,

Daar ben ik weer en op advies van jullie nu maar de kv 2v5 gedaan. Het is van vanmiddag en 2 dagen voor NOD. Mag ik nu na bijna een jaar na mijn mk weer een beetje hopen?????;)

Bijgevoegde bestanden:

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nil70, ik vind hem heel hoopgevend ;)! Hoef niet te turen!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nil.. Ik zie hem duidelijk:D:D voorzichtig gefeliciteerd!

Elance.. Ieder zijn ding toch:) maar wel grappig, ik heb het afgelopen weekend pas verteld haha. Was wel moeilijk hoor me mond houden:p Succes de komende dagen

15. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Die is wel mooi duidelijk hé, wow meid, gefeliciteerd!

16. Kan ook de leeftijd zijn, krijgen meer kindjes tussen 8,5-9 mnd dat ze niet meer aan de borst zelf willen maar wel afgekolfd.

Ik zie nog niks zo op je test maar 't is nog vroeg, blijft altijd spannend he?

17. Nil70

Nil70 Actief lid

30 mrt 2012
    153
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Meiden bedankt! Het is de komende dagen nog erg spannend, wordt waarschijnlijk heel veel testen ...;)

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nil, ik zie hem hoor! :D

19. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Nil, ik zie hem ook zonder te turen!

Lydia, wat een leuke foto's! :D Fijn dat 't goed is allemaal!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd positieve testers!!!

Deel Deze Pagina