ja ik zie hem ook hoor meid,overmorgen moet ie echt duidelijker zijn. alvast een voorzichtige gefeliciteerd.
haha jin die vond het papiertje ( lees:echo) wel lekker om op te eten ! (zoals alles wat in dr mond past )
Wat vinden jullie van deze testen?? Terugplaatsing van 2 embrio's 12 dagen geleden. Morgen mag ik van het ziekenhuis testen, maar ik kon niet wachten De streepjes waren binnen 5 minuten zichtbaar.
nil, die zie ik ook zo zonder te turen, voorzichtig gefeliciteerd alvast! kristel, wat lief van je dat je mijn testjes bewerkt hebt! en woow wat zijn ze dan ook beter te zien zeg! jij bent een goeie voor dit topic,hahaha. bedankt hoor! en ik ga morgen zeker weer een testje wagen en hier plaatsen, eens kijken hoe mooi dat ie er dan bewerkt weer uitkomt,haha.
Beadankt voor jullie reacties. Ik zit ineens met tranen in mijn ogen. Ik hoop zo dat het waar is. Ik durf het zelf (nog) niet te geloven. Het zou zo fijn zijn...
bonkie, ja, klopt, maar in het echt is echt net zo dik als de controlestreep. mss dat ie op foto, of bewerkt, de donkerste kleur alleen goed laat zien. je ziet dat ie in het echt in het midden donker is en lichter naar buiten toe wordt. snappie? maar goed, ben niet overtuigd hoor, moet eerst een stuk duidelijker zijn, heb eerder zo;n testje gehad en niet zwanger. ben benieuwd of ie morgen zichtbaarder is.
ik ga de 16de week testen.. stond dat ik 2 juni mn ei had. Gezocht op internet. Ben zometeen bijna een maand gestopt met de pil en mn ongesteldheid klopt niks van.. Maar gewoon omdat ik nu al gekke kwaaltjes heb, mn tepels doen zeer, net erachter is gewoon hard, nooit eerder gehad en raar gevoel in mn buik maar heb echt zoiets van huh zou het nu al?? en ik weet ook niet wanneer ik weer ongie moet worden omdat daar helemaal niks meer van klopt nu ik gestopt ben met de pil ik ga gewoon de 16de testen en dan zien we wel