Meiden, even een vraagje, die test is dus van een collega, heb haar later nog gesproken en aan de hand van haar ovulatie testen zat zij bij het doen van de test op 8dpo (gisteren). Ik heb haar verteld dat 8dpo wel heel vroeg is om te testen (en dat zeg ik) maar ze wil het niet geloven en is verdrietig en gaat er nu meteen vanuit dat het niet raak is. Dus wie heeft op 8dpo positief getest, of negatief en was toch zwanger?wellicht heeft ze dan weer iets meer vertrouwen.
Jane, ik had op 9 dpo een tuurstreepje. Ik denk niet dat er iets te zien zou zijn geweest als ik op 8 dpo had getest.
8dpo is wel erg vroeg hoor.Kan me niet herinneren dat ik ooit zo vroeg al een streepje had.Volgens mij zijn er wel meiden die dan wel al een streepje hebben,maar komt het niet zo veel voor.
Hi jane, ik las in je berichten dat je eigen nod ook op de 13e valt.. Gezellig samen met je collega! Of is die test toch van jezelf?
Mijn nod verwacht ik idd op de 13e, haar nod ergens tussen de 11e en de 14e. Dus ja we vallen aardig gelijk. Nee het is zeker niet mijn test, ik zal pas later testen. Ik zal niet zomaar neer zetten dat de test van iemand anders is als dat niet zo is. Daarbij zal ik zelf niet meer zo snel met kv testen omdat ik daar alleen maar rare resultaten op krijg.
De meeste vrouwen die op 8 DPO testen, testen dan nog negatief. Dan is het vruchtje misschien nèt ingenesteld en maakt het dus maar net HCG aan, onvoldoende om met een test aan te kunnen tonen.. Op 8DPO is de kans om positief te testen zo klein, dat de meeste vrouwen het ook niet doen om die reden.
Op die onderste zie ik wat. Zou idd ff een kv-tje doen! Ik testte met matcare een stuk later duidelijk posi dan met kv, die was snel goed te zien.
Het is alweer een tijdje geleden... kon het toen allemaal niet echt bevatten, en nog geen plekje geven.. Maar kan nu niet meer wachten tot het zo ver is, en toch lijkt het soms als de dag van gisteren dat ik die testen deed... Hoop dat jullie binnenkort ook zo'n duidelijke test in handen mogen hebben..
Oh dat is fijn om te horen. Ik heb KV al in huis, zondag gaan we het zien. Nog geen spoor van mijn menstruatie trouwens.
Mommy2010Tony.. Ik lijk wel wat te zien ja, alleen vind het altijd moeilijk met zulke testen. Hopelijk heb je gauw een knaller
Ik had gister al een test gedaan en die was wit. Nu lijk ik heeel licht wel iets te zien. Krijg het ook echt niet op de foto. Maar als ik verder van mn scherm af ga lijk ik het beter te zien. of ik heb last van mn ogen hahaha Ik zie het in elk geval wel zo, zonder foto. Maar zou ik dan morgen weer kunnen testen eventueel of maandag pas weer? Bij mn vorige zwangerschap was het gelijk op nod te zien, maar toen was het ook een tweeling, geen idee of ik dan ook al meer hg had?