Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej step,ik zie inderdaad ook een heel licht streepje en even dik als de controlle streep!!
    Ik zou wachten tot maandag dan moet hij duidelijker zijn mocht je zwanger zijn.....succes!

Ps: ik zou morgen toch testen hahaha

2. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja stiekem zat ik daar ook al aan te denken :p :) Kan mezelf toch niet bedwingen en ik heb er nog twee.

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Het is wel heel erg turen. Zou idd maandag weer test doen.
    Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent en hoop op een mooie plakkerd.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik zie het ook niet eigenlijk?

5. Ik zie niet zoveel eigenlijk. Op welke cyclusdag zit je, hoeveel DPO?

Wat heb je er vorige keer lang over gedaan, krijg je nu hulp ofzo? En natuurlijk verschrikkelijk dat je je meisjes ook hebt moeten afgeven. Hoop 't echt voor je dat je gauw een mooie posi test hebt.

6. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 16 dpo. Ja vorige keer onwijs lang bezig geweest, wel nog een tijd in het ziekenhuis gelopen, maar daar wilde ze me niet verder helpen ivm overgewicht :( Toen werden we uiteindelijk spontaan zwanger van een tweeling. Maar helaas bleken zei tts te hebben en in combinatie daarvan en vruchtwaterpunctie (omdat ze eerst dachten dat ze beide ook down konden hebben) Is mijn vruchtwater gebroken en heb ik moeten bevallen met 17 weken van mijn meisjes. Die achteraf op de tts na helemaal gezond waren.

Dus het zou natuurlijk wel onwijs super zijn als ik nu al weer zwanger zou zijn. Maar ik wacht het nog wel even af. De maand voordat ik zwanger werd was ik ook ineens tijdje overtijd. Dus misschien zegt het niks en wordt ik het toch nog gewoon. Maar de laatste drie maanden was ik netjes op tijd.. Erg spannend dus.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik gun het je ontzettend step,wat heftig zeg!!!
    Ik duim voor je,en op mijn gehad ik hem bewerkt en ingezoomd.
    Als ik de tel dan een beetje van mij af hou zie ik wel een streep!!

8. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Als je hem in negatief zet zie je hem echt wel, je moet wel wat inzoomen en niet direct zeggen 'nee, ik zie niets', hij is er :)

Maar ik zou morgen niet testen, want je gaat dezelfde test hebben (hcg verdubbelt maar om de dag), dus om teleurstelling tegen te gaan zou ik pas maandag testen.

Maarja zelf moet ik niet praten, ik ben al vanaf maandag dagelijks aan het testen...
    Vanmorgen (14DPO) heb ik er een CB tegenaan gegooid :p Zal ik nog even een foto'tje spammen? ;)

9. tulip

tulip Niet meer actief

step, ik denk toch wel wat te zien, maar tis flink turen...hcg bij een tweeling is niet meteen hoger, de eerste weken loopt het gelijk op met een eenling zwangerschap. Ik had overigens een test waarbij het qua hcg een drieling had kunnen zijn;) maar het is er toch maar 1.

Wat verdrietig van je meisjes!!

10. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Heej Tullip, ik zie dat je gisteren een goede echo hebt gehad :D
    Wat super gaaf meid, gefeliciteerd joh!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Step
    Ik zie wel iets heel in de verte hoor.Heftig verhaal wat je hebt meegemaakt. Hoop dat een nieuwe zwangerschap je snel gegund is.

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @step, ik zie hem niet, maar ik heb dan ook geen getraind oog nog hihi, zou idd over 2 dagen nog eens testen.
    ik hoop dat het raak is!

@hier, ik hoop morgen een testje te kunnen plaatsen, mn ei is eerder geweest dan volgens de banner, dus hoop op een posi test ;) maar zal vast wel omo zijn :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Step jeetje wat een verhaal .... wat erg voor je!

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Step.. Wooh jeetje, wat een verhaal zeg. Dan gun ik het je echt heel maar dan ook heel erg alleen ik zie niet zoveel op je test. Hopelijk heb ik het heel erg fout en kom je heel snel een knaller showen:) Succes

15. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    HI Meiden,

komt mijn ei er nu aan, of is dit al posi? had vandaag vruchtbaarslijm...

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik ben geen expert wat betreft ovutesten, maar hij lijkt voor mij positief te zijn.
    maar ik denk dat de wat meer ervaren meiden hier je daar een veel beter antwoord op kunnen geven.

17. leootje

leootje Lid

22 dec 2010
    5
    0
    0
    ziet er als positief uit!!! op naar een gezellige avond..! ;)

18. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Thnx voor het meekijken ladies! Hahah het zal inderdaad een gezellige avond worden!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd voor de meiden met een posi test!!!
    Tulip; Fijn dat het de echo goed was!

Hier nog steeds geen menstruatie... Ben inmiddels 12 dagen over tijd.
    Ga maandag of dinsdag nog eens testen.

20. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Jeetje 12 dagen, ik vond 4 de vorige keer al erg, en nu zit ik ook alweer op 3. Denk je dat het raak is?

Deel Deze Pagina