ja kon het uiteraard niet laten maar hij blijft witter dan wit ik zou woensdag, donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden, dus als er donderdagochtend nog niks te zien is waag ik weer een testje en in t vervolg wacht ik "geduldig" af tot nod @carrie, ja dat is een streep hoor! zelfs ik zie hem haha, (voorzichtig) gefeliciteerd!!
ah want dan is je cyclus geregeld door hormomen en niet te vergelijken als je lichaam het zelf moet doen..... Na 12 dagen had je allang posi moeten testen tenzij je achteraf nog een ei hebt gehad.....hoop voor je dat je snel antwoord krijgt nu!
Gefeliciteerd!! Dat vind ik dus ook. Hier ook bij de ultra gevoelige een witte test en kruidvat gaf een licht streepje!!
Dat weet ik, ik bedoelde ook dat mijn cyclus altijd regelmatig was als ik niet aan de pil was. @Carrie; Dat is een streepje!!! Gefeliciteerd
Bloemm.. eindelijk duidelijkheid!! Succes de volgende ronde Carrie.. Mooi streepje op je kruidvat test gefeliciteerd hoor
hi ladies, kan het zo zijn dat mijn ovulatietest maar 1 dag 2 duidelijke strepen heeft? gisteren was het positief, en vandaag negatief. de 2e streep was nauwelijks te zien............
zag mooie testen voorbij komen, gefeliciteerd dames andere dames succes met klussen, tempen en testen
Hahaha nee me banner klopt niet! Ik weet mijn "eerste dag laatste menstruatie" niet Volgens mij ben ik net 4 weken Kruidvat testen zijn zoo gevoellig dat gelijk al een roze streepje kreeg, ook met mijn eerste zwangerschap was het al 5 dagen voor nod positief, nu dus weer