Lov, dat dacht ik ook net!!! Jane, ik denk wel iets te zien. Maar door die gele vlek toch heel lastig te beoordelen, dus wil je test eens spoelen voor ons?
Vraag me niet waarom ik voor NOD heb getest (doe ik nooit!), maar plaste vanmorgen toch ineens in een potje. Dipstick van Z&K erin en: Wat denken jullie?! Ik heb zelf geen ervaring met deze testen... (ik zie uiteraard dat er een 2e streepje staat , maar kan dit ook een vals negatieve zijn )
Hoi allemaal, Ik kom even inbreken Vandaag was mijn NOD, streepje verscheen binnen 5 minuten, wat denken jullie?
@ Jane, ik zie wel een heel licht 2e streepje. Maar hij is na afleestijd dus ik denk negatief. Waarom maak je hem na afleestijd? Als je nou de volgende keer de foto na 5 min maakt, en als ik hem dan ook zie. Dan ben ik positief
Nou ik denk dat je zelf ook wel een tweede streepje ziet dat mooi roze is en even dik als de controle streep dus gefeliciteerd meid
Streepje was wel zichtbaar binnen die 5 min volgens manlief, echter ben ik zelf zo bang dat ie weer niet goed door gelopen is? Ik zit ergens rond 2 a 3 voor nod.
Dit is een mooie positieve test hoor! Deze testen zijn minder gevoelig dan die van de kruitvat en ik geloof niet dat deze vals positief kan zijn. Dus ik zeg Gefeliciteerd!!!
Whiiiiiiii ik hoop echt dat het goed zal gaan! Over een paar dagen maar nog eens testen voor de zekerheid. Het grappige is dat mijn dochter vanmorgen opeens zei: mama heeft een baby in de buik. Dus ik dacht, ach, laat ik eens testen Maar heb helemaal geen verschijnselen, dus had niet verwacht dat hij positief zou zijn. @jane; ik zie ook heel licht het tweede streepje! Ik ga voor je duimen dat het zo mag zijn meid
Ik snap dat je bang bent voor een niet goed doorgelopen test, maar heb je hem zelf ook in negatief bekeken? Ik heb hem net wel even in negatief bekeken en het is een mooi streepje op de juiste plek. Nou moet hij alleen nog donkerder worden. Ik duim voor je!