Step.. Ik zie hem niet helaas Matonneke.. Duidelijk hoor Gefeliciteerdd!! Jane.. Ik lijk wel wat te zien. Ik hoop op een snel donker wordende test voor je. Noorus.. Wauw mooi hoor Gefeliciteerd! Feilo.. Van harte!
Iemand die deze als positief ervaart? Dag 18.. En normaal altijd een netto cyclus van stipt 28 dagen. Vorige maand wel steeds lichte streepjes op zw test. 6 dagen over tijd.
nieuwe positesters, gefeliciteerd! @jane, ik zie hem niet, maar ik ben dan ook nog niet zo goed in streepjes spotten
Ik denk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! @Jane: ik zie hem wel...over twee dagen nog een keer testen, dan zou ie wel duidelijker moeten zijn...
Ik hoop het ook echt! Lees regelmatig dit topic, maar reageerde niet heel veel. Heb wel veel gevolgd en hoewel ik het natuurlijk iedereen hartstikke gun, gun ik het jou en jane in het bijzonder
Ik heb nooit ovu testen gebruikt, maar aangezien ik hier heel lang heb meegelezen kan ik wel zeggen dat die niet positief is. Je teststreep moet echt even donker (minimum!) zijn als je controlestreep, maar volgens mij gaat hij wel de goede richting uit