hallo iedereen!!! @matonneke wij kennen elkaar hé ik ben al van zaterdag aan het testen 6dagen voor nod!! ik hoop zo dat mijn streepjes niet lichter zullen worden!!! Normaal donderdag nod! http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=252131&stc=1&d=1339424808 duimen maar!!!
Ik zie niets, zelfs niet in negatief... En ik beschouwd mezelf als een goede tuurder, maar hierop zie ik echt niets meid... misschien overmorgen nog eens testen? Hoelang nog tot je NOD?
Haha daar zitten er zeker 2 in, zo'n knallers zover voor NOD... die van mij waren al mooi, maar niet zoals die hoor top
Uhmm nog even haha Er was wel een reden om te testen ik was vanochtend extreem.misselijk tijden eten ik kotste bijna alles weer uit 3 dagen geleden mega krampen in me buik echt aan de rechterkand en extreem moe in het echt zie je wel wat deze foto is gemaakt na een druppel water omdat hij wat gelig was
dank u voor jullie reacties, hoop zo dat mijn streepjes blijven!! Ik zal maar na donderdag echt gerust en me als zwanger beschouwen!
Druppel water zou niet uit moeten maken. Maar ik zag op die andere niks en op deze alleen vlekken. Sorry.
Lovepeet, op die negatieve zie ik het streepje duidelijk! Spannend! Jane, op die van jou zie ik ook een streepje staan. Hopelijk snel duidelijker! Pinda, spannend, je eerste tp gehad?! Hopelijk is het meteen raak!!!!
@marije danknje wel meid voor het kijken zou ik iedereen persoonlijk de test komen laten zien zou Je de streep ook zien maar dat word een lange reis dan haha Morgen ochtend weer testen