"Aangestoken" door jullie testjes heb ik er net nog eentje gedaan (voorlopig mijn laatste want nu zijn ze op )
Ik zie hem, maar hij is echt nog licht hoor. Heb je de kleuren aangepast op de afbeelding? Ik zou overmorgen nog eens proberen, op 10DPO zou je al meer moeten kunnen zien
Heey meiden, Nog eentje dan van mij. Ik ga vandaag de verloskundige bellen voor een afspraak Zo donker wou ik hem hebben
Wat een knaltest! Zo een hoop ik ook binnekort in handen te hebben! Haha nog een 7 dagen dan NOD! *hoop hoop*
@S, ja duidelijk een streepje hoor! (voorzichtig) gefeliciteerd!! @maybe, ik zie heel licht een streepje staan, zou inderdaad lekker blijven testen komende dagen ga voor je duimen dat ie donkerder wordt! en dat er nu een plakbeebje in je buik zit
Minn test vanvanochtend was negatief En voor de mensen die naar mijn nod vroegen. Vrijdag of zaterdag .. ( mjjn zusje word zaterdag 18 jaar ) Dus had leuk geweest om het te weten voor de kijkers Bekijk bijlage 252274
Oh meis, is nog vroeg hoor om positief te testen. Gewoon overmorgen nog eens testen als je denkt dat het raak is. Je kunt al posi testen nu maar het hoeft niet perse. Je hoofdje niet laten hangen, er zijn veel mensen die zelfs pas posi testen na NOD dus niet teveel mee inzitten
S en Maybe, ik zeg beide positief! MissQ mooi hoor! Lovepeet, het kan nog hoor! Je bent nog vroeg. Succes met afwachten!
Wooow, ik zag weer mooie posi-testen voorbijkomen! Meiden gefeliciteerd! Lovepeet: niet opgeven, 't kan nog alle kanten op! MissQ: wauw, super zeg! Zeker gezien je onderschrift.. Pindakoek: ik duim zo hard voor je mee!
maybe ik vind het veel te vroeg nog om wat te zeggen en al helemaal als je de test moet gaan bewerken om iets te zien. dus vooralsnog negatief. hopelijk heb je snel een duidelijke test meid!