@linda, ik zou over een paar dagen nog een keer testen. ik meen iets heeeeel lichts te zien, maar durf er nog niet echt iets over te zeggen. succes!
Jaa! Eindelijk gaat de babyblues over op mijn vriendinnen! Ben ik niet meer de enige die in de luiers zit! Mijn beste is nu in de eerste ronde en we hebben vanmiddag samen een testje gewaagd. Het streepje stond er na 2 minuten, maar is wel erg lastig om op de foto te krijgen. Het gekke is dat je hem juist niet tegen het licht moet houden om het lijntje te zien. Maar juist uit het gewoon zeg maar. Zien jullie wat? Bekijk bijlage 252423
linda sorry ik zie hem niet cassida ik zie wel een streep maar de foto is niet zo goed is een beetje wazig misschien effe een nieuwe maken babybolly ja ik zie hem zonder turen over een paar dagen een knaltest succes!!!!
@ Babyhope, Nee dit is een test van de DA drogist zelf. Predictor sucks! @Honey 23, ik zal haar even bellen, of ze een nieuwe maakt
bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook lang gebloed.. begon met beetje rood/roze en de dagen daarop was het bruin.. dus ligt eraan wat voor kleur je verliest.. als t echt helder rood is, dan is het geen goed teken
Cassida, zie een streep hoor. De mijne begon ook zo em duurde even voor hij knalde, maar ik zie hem. Nu moet ik zeggen dat die da testen veel hcg nodig hebben, dus probeer je vriendin het met 2 dagen nog eens te laten doen Spannend maar voorzichtig gefeliciteerd voor je vriendin.
Het kan idd ook goed gaan.....maar dat zijn uitzonderingen natuurlijk. Als we het hebben over veel rood bloedverlies is het vaker toch geen goed teken