Ohe Elance, ik zit even terug te lezen in dit topic, Maar jij van harte gefeliciteerd he!! En alle andere vrouwen ook natuurlijk!
@cassida zie je ik ben niet gek.. mijn fotos zijn met telefoon gemaakt he.. dus ze zullen wat vaag zijn want als ik de test voor me heb zag ik gewoon dat tuurstreepje
Haha nou dit is met recht een tuurtest. Nou maar hopen dat het echt een hcg'tje is die is gevangen, als dat zo is moet het vanzelf donkerder worden. Maar het is o zo lastig dat wachten
Sorry Lovepeet, maar ik kan heel goed turen en zie echt helemaal niets. Als je een foto zo ontzettend moet bewerken(compleet donker maken) dan is het echt helemaal niets . Ik hoop voor je dat er wel een streepje gaat komen, maar ik zie dit echt als negatief. Hoeveel DPO ben je nu? Cassida, hmmm twijfelachtig. Elance , MOOI!
haha ja ik heb het je wel lastig gemaakt.. maar ik was er zelf echt van overtuigd dat ik hem zag alleen op de foto was het heel lastig.. nu idd hopen dat het hcg is .. vrijdag - zaterdag nod. alles kan nog leek me zo leuk om het de 16e te weten dan word me zus 18!. i haat wachten haha a.. zoals iedereen hier
jullie hebben goede ogen zeg ik zie wederom niks! maar waarom geef je geen antwoord lovepeet? er is al 2x gevraagd wanneer je nod nu is?
ja dat vind ik dus ook! als je een test zo moet gaan bewerken dat er wel een streepje op verschijnt,dan vraag ik mij echt serieus af hoe je jezelf zo voor de gek kan houden. als er niks staat binnen 5 min dan staat er niks en is de test dus negatief en dat betekent NIET zwanger.
Moet je niet boos voor zijn, veel dames lezen niet alles terug en je kunt het ook niet allemaal onthouden. Nog een 3tal daagjes aanhouden dan tot NOD en morgen weer testen, misschien is je HCG dan al verdubbeld (of heb je gisteren ook getest)
ja ik ga echt niet alles van gisteren doorlezen,het was gewoon een vraag van meerdere mensen en toevallig is ons bericht dezelfde tijd geplaatst!
nou zooooooo moet een test eruit zien dan hoef je hem niet te bewerken en is hij overduidelijk positief!!