Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gefeliciteerd Carlo!

2. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    feli nieuwe zwangere

veel plezier posi ovutesters

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    lovepeet en missnanda: ik zie de streepjes!! Voorzichtig van harte alvast.

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ook ik mag eindelijk weer mijn test plaatsen. Net voor aanvang IVF. Ontspring ik die dans echt?? Ik hoop echt dat het deze keer wel een plakbeeb mag zijn.

Gisteren had ik met ongeconcentreerde middagurine deze test? 1/2 dagen voor nod.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/at...e-p1030292.jpg

Nu vanmorgen heel vroeg, 5.00;) deze. 1 of op nod?
    Was wel heel gaaf, de plus op clear blue verscheen nog eerder dan controle streep. Had hem apart geplaatst, maar wilde hem stiekem hier ook even showen.

Dus ik mag het echt geloven. Wat een wonder zo voor aanvang IVF. Hopelijk mag het goed blijven gaan en mag ik mamma worden van een dec kindje:)
    Bijgevoegde miniaturen[​IMG]

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kijk, dat zijn duidelijke testen! Gewelddig zeg! Gefeliciteerd!

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vroeg wakker, weer getest en streepje is toch weer wat donkerder.
    Zal later een foto plaatsen, het is nu nog te donker om een goede foto te nemen. Weet niet of ik hier nou zo blij mee moet zijn. Een miskraam ok, maar ben dan gelijk bang voor een bbz.
    Heb ik verhoogde kans op, al is het nog nooit gebeurt..
    Hoewel m'n gyn zei dat ik dat niet kon weten want meestal zet zo'n zwangerschap gewoon niet door. Maar ja, niet zo hypogonder Lotus!
    Gewoon even naar de dokter en goed in de gaten houden. Ik hoefde in het verleden pas met 5 a 6 weken een echo tenslotte, ter controle. Wist ik ook maar waar ik zat in m'n cyclus. Wie weet zit ik nog voor nod..:(

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    oh lotus, wat een onzekerheid meis allemaal! Ik zag overigens wel een heel licht streepje op je test. Even een knuf voor jou!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Lotus !! Idd met een verhoogde kans op bbz een echo met 6 weken ...!! Maandag gyneacoloog bellen en een afspraak maken voor die echo !1

Gefeliciteerd !!!

Musicalfan ! Wow mooie testen , Gefeliciteerd !!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Musicalfan, ook hier nog een keertje van harte gefeliciteerd meis! Geweldig zo net voor IVF!! Geniet ervan!

Lotus, ik zit in spanning op je foto te wachten hoor!!! Alstie dan toch duidelijker wordt............spannend hoor!!

Voor alle andere posi testers, van harte meiden.
    En voor de posi ovu testers: heel veel plezier!!

10. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Vanmorgen nog eens getest, waar ik al bang voor was: zelfde soort streepje, heel licht, net als eergister. Toch een CB digital gedaan, wilde weten waar ik aan toe ben en die zegt niet zwanger. Snap er niets meer van, voelde me gister echt misselijk, zere borsten......en nog geen bloed!
    Ik neem aan dat ik eerdaags wel ongi zal worden maar dan is er volgens mij wel een bevruchting geweest.

Ik plaats geen foto omdat er geen verschil te zien is.:(
    Alle andere meiden, van harte en succes nog!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    gefeliciteerd meid! We kunnen elkaar de hand schudden!! Hier ook net voor ivf. jij ook wel met iui?

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je musicalfan! Kan ik wel gebruiken, lief van je!

Marjon, ik ga maandag id maar eens naar de dokter om bloed te prikken, misschien stuurt ze me wel gelijk door.

Esther, moet je niet te veel van voorstellen hoor, dat donkerder worden, blijft nog steeds héééél licht!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Toch maar geprobeerd op de foto te krijgen...

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Leontine, balen meis. Vind het echt vervelend voor je!

Lotuss, toch zie ik echt duidelijk een streepje hoor, duidelijker dan je vorige test.......hmmm.......inderdaad maar eens langs huisarts gaan dan.
    Wat ik niet helemaal duidelijk kan zien op de foto is de kleur. Maar dat kan erg goed aan mij liggen hoor. Hij is wel roze??

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, denk dat ik dat maar moet doen als ik maandag nog niet ongi ben. Is in elk geval veel te vaag gebleven in vergelijking met dinsdag.

16. annette08

annette08 Bekend lid

23 nov 2009
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lotus - ik zie nu wel wat! Miss een heeeeel laat ei gehad?

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Op zeker een laat ei gehad annette..anders zou ik nu echt geen lichte posi test kunnen hebben. Dacht hem ruim gemist te hebben. weet alleen niet wanneer dus...
    Maar dan nog...stijgt dan toch te langzaam?

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @leontine: wat ontzettend jammer meis! Misschien toch nog eens testen over 2 dagen. Kan best wel zijn dat er wel bevruchting heeft plaatsgevonden. Wat een narigheid! Bah!

@lotus, het blijft vaag. Misschien een bloedtest bij de huisarts aanvragen? Ik blijf nog even voor je hopen hoor! Enne, graag gedaan hoor. Krijg je bij deze nog een knuf!

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi Chantal,

Ik had je pas ook gefeliciteerd! Zo gaaf. heb jij inmiddels een echo gehad?
    Ik niet met iui, maar door middel van ZI. Ik ben een bam moeder!!:)
    Vanwege enstige endometriose gelijk op voor IVF, waar ik komende week een afspraak voor heb. Ga wel naar de afspraak vanwege eerdere miskramen, maar hoop van harte dat dit een plakbeeb mag zijn.
    Geniet van je zwangerschap meis! Liefs

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dank je wel musicalfan!:)

Deel Deze Pagina