Dilara, Elance: dank je!!!! Ik weet niet of het er 2 zijn. Er zijn er 2 terug geplaatst, dus het zou kunnen. Deze test is vanmorgen gedaan, op 11 DPO.
Oh wat super! Mijn test zag er ook zo uit op 11DPO, prachtig gevoel hé het is je zo hard gegund meid! Maak je trouwens geen zorgen, normaalgezien krijg je binnenkort ongi krampen, je gaat niet ongesteld worden, je bm gaat zich oprichten en plaats maken (ik werd gek in het begin , dus het is alvast maar een heads up geven )
Bedankt voor de reacties! Vanmorgen weer getest, streep net als gisterenmiddag.... sensitest is nog negatief...kv2v5 wel licht streepje...maar goed, officieel pas 16e NOD... Groetjes!
Elance; wat lief dat je me nu alvast gerust gaat stellen! Ik voel vooral wat trekken in mijn bm af en toe. Geen ongi krampen. Maar dan probeer ik me geen zorgen te maken als het wel zo is!
@lovepeet, verschrikkelijk je onderschrift! gecondoleerd! ik wens je veel sterkte toe de komende tijd!
ik zie niks.......je hebt nu al 3 negatieve testen laten zien hier...ik zou nu toch echt even afwachten?
je ziet op beide iets vindt ik....die van gister was die ook met ochtendurine? Soms testen meiden beter in de middag namelijk
Ik snap niet zo goed waar jij al die streepjes denk te zien iedere keer....? Ik zie ze echt niet ... op al je testen wat je hier hebt laten zien....je kunt ook dingen voelen omdat je niet lekker bent natuurlijk