jeetje ronde 22 al....maar ben t ook met de anderen eens, misschien nog iets te vroeg met testen, en de ene test is de ander niet. snap ook wel dat je nu enigszins voorzichtiger bent en voor nu uit gaat van negatief....in elk geval een dikke knuffel voor jou maybe!
Yep, maar dit is een CB digitaal met een + en er staat 2-3. Digitaal volgens mij dus, zie de foto maar.... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/252394d1339520816-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-15-img_2928.jpg
Dat probeer ik ook al de hele dag.. maar met m,n telefoon lukt t gewoon echt niet.. alleen met bewerken terijl hij hier zonder bewerking duidelijk zichtbaar is.. wnt als het echt z,n tuuuuuuuur streepje is dat je een half uur moet gochelen om hem te zien dan beschouw ik ze zowieso als negatief
Zie mijn album. Dipstick vandaag (nod) is toch iets duidelijker als zondag. Nu net als de k2v5 van zondag ongeveer. Digitale is gelukkig duidelijk
Alle positieve testers gefeliciteerd en alle negatieve of twijfelaars veel succes met wachten en testen...
Alle dames met een posi zwangerschapstest gefeliciteerd!!!!! Ik ben voor het eerst begonnen met ovulatie testen en omdat ik vruchtbaar slijm heb, heb ik toch maar even een testje gedaan. Betekent dit dat ik morgen of overmorgen al m'n piek kan hebben of kan het morgen ook ineens weer lichter zijn? En daarna bijvoorbeeld weer donkerder? Alvast bedankt!
Omdat ik niks snap van die ovu testen en omdat ik na een week de pil slikken ben gestopt, en me vreemd voel heb ik ook maar een zwangerschapstest gedaan. Heeft iemand ooit zo een vreemde test gezien? Ik niet iig! Het ziet er uit alsof er een voorgedrukte lijn in zat. Geen wonder dat ze hem gratis geven bij de ovu testen