Hoi meiden, Ik wil jullie ook graag nog even mijn vergelijking van de test laten zien van eergisteren en vandaag. Ben nog erg onzeker hoor.. Wat denken jullie? Het is vandaag 2 dagen na mijn NOD. Volgens mij kwam de HCG bij de zwangerschap van mijn dochter ook wat langzamer op gang.
Denk dat ik morgen maar een kruidvat testje ga doen dan. @Feilo09 Je testen zijn hartstikke duidelijk, de 2e duidelijker dan de 1e! Gefeliciteerd!
Hallo, ik kan ook weer eens wat plaatsen! Geen tuurtest hoor, ik ben zeker zwanger, iets meer dan 4 weken denk ik nu. De laatste test is van gisterochtend. Jippie!
Alle nieuwe positesters, gefeliciteerd! Lovepeet, jeetje meis wat heftig! Gecondoleerd en veel sterkte!
hey meiden, deze foto's zijn van dezelfde test in verschillend licht, van vanmorgen. kvsv5 en zaterdag is mijn nod 12 dpo
en dit is een (ja ik weet het, onbetrouwbaar) predictor early van gisteren..11 DPO dus Ik durf nog niet goed te hopen, heb al 5 keer positieve testen gehad op NOD en ben daarna toch 'ongesteld' geworden. Deze van kv is wel wat duidelijker..
hoi, vanmorgen getest 13 dpo. ik krijgde foto's niet hierop.. als t goed is staan ze by mn profiel. zouden jullie kunnen kijken? bedankt!!
Kinderwens heb even op je profiel gekeken, super duidelijk ''zwanger'' Bij deze gefeliciteerd en geniet!
Paloe en Feilo; bij beide zie ik een streepje...gefeliciteerd! Mamavansimone; Dat is een mooi rijtje! gefeliciteerd.
cassida ik vind het streepje nog wel heel licht en ik ben niet bekend met deze testen. Deze is van je vriendin toch? Ik zou als ik haar was toch met de kv door blijven testen. Hoeveel DPO is ze nu?