Hee ladies, Even iets anders; hoe kom je erbij om te gaan testen? Hebben jullie ook bepaalde klachten?? Of doe je gewoon testen omdat je zeer nieuwsgierig bent? Liefs engeltj!
Hahaaha engeletje wat een vraag.....omdat je niet ongi wordt terwijl dat wel zou moeten? Tenminste dat zou ik doen...veel testen hier al voordat ze uberhaupt hun nod hebben.
@ Suzetje: Ik zie toch echt wel een streep hoor... en deze heb je gewoon overdag gedaan dus..... Ik denk dat je voorzichtig blij kunt gaan worden??? Of roep ik te enthousiast kenners?
Jaaa lieve schat! Die mensen bedoel ik ook, ik begrijp ook wanneer je niet ongi word gaat testen.. Hahaha Domme vraag dus?
Nee hoor geen domme vraag vind ik.. voor NOD testen is puur nieuwsgierigheid vaak. Soms ook medisch begrijp ik maar bij mij was het nieuwsgierigheid
hahahahaha geen domme vraag Alleen snap ik dat vroege testen ook niet hahaha...maakt het allemaal zo onnodig moeilijk....is het wel iets is het niets.... Gewoon op je nod testen
Hier nooit zozeer uit nieuwsgierigheid of ongeduld, maar weet nu met 6 zwangerschappen wel heel goed wanneer ik zwanger ben. Voor NOD dus ook echt misselijk vooral, krijg mijn eten dan niet weg en mijn man irriteert me dan snel. Maar zonder die typische klachten test ik dus niet, is gewoon zonde van de testen
@renske, wat verschrikkelijk....heeeeeeeel veel sterkte!! @jane, ook jij heel veel sterkte! ik hoop dat jullie beiden op korte termijn een mooie test mogen komen laten zien, en dat dit dan ook een plakbeebje is! @positesters, (voorzichtig) gefeliciteerd!
had blijkbaar je bericht gemist... Want deze ziet er veel beter uit dan die met de dunne lijn...ach die stomme kruidvat testen ook soms hahahaha.. Maar je test van vandaag was duidelijk hoor....ik zeg gefeliciteerd!
hoi meiden, wat denken jullie? ik dacht zelf negatief maar er lijkt toch een licht lijntje te staan, of maak ik mezelf gek haha