Hier even mijn foto. Even voor de duidelijkheid. Ik heb een spiraaltje van december en hoor eigenlijk dus niet zwanger te zijn. Maar ik heb al paar dagen echt het gevoel zwanger te zijn. Ik heb al 2 kids dus ik weet hoe het voelt.. Ik zie niets, maar dan toch iets.. als je daar blijft op kijken zie je altijd wel iets denk ik
Mijn laatste ongi was 14/05 en afgelopen maandag op 11/06 had ik een digitale CB test waar 3+ op stond, dus zal dan misschien 16/05 geweest zijn bij jou? Proficiat meid!
Ja hoor, duidelijk een tweede streep en helemaal geen tuurder Het is een foto dus in het echt zal je hem zeker wel zien hé
Ik zie niets. De foto is wel van ver genomen dus kan ik moeilijk goed inzoomen. Maar op het eerste zicht zoals hij er nu staat lijkt ik niets te zien.
Nou dat is niet meer tuurtest-gehalte vind ik want die streep zie je wel goed staan, hoe je niet echt voor te turen... Overmorgen nog eens testen hé dan zal hij wel duidelijker zijn
Ik heb weer veel positieve testen voorbij zien komen, gefeliciteerd meiden! Ik ga er zo nog een test tegenaan gooien, hopelijk is hij nu nog duidelijker (hoezo onzeker)
ik hoef niet te turen hoor !! over 2 dagen nog eens testen zou ik zeggen en dan is ie vast heel duidelijk !