hier mijn rijtje testen! De cijfers kloppen wel, alleen zat ik zo met maart in mn hoof dat ik dat er per ongeluk op heb geschreven...
Nou deze zijn daarstraks met mijn camera gemaakt, zien er beter uit dan die ik met de telefoon gemaakt heb. Binnnen de tijd zijn deze genomen. Wat denken jullie, zit er een streepje?
Ik zie een streepje hoor Net zo licht als mijn test gisteren wanneer was je NOD? ik hoop dat ie snel donkerder wordt
Vandaag is mijn NOD. Op zich hoef ik niet vreselijk te turen met het blote oog, maar ik vind hem behoorlijk magertjes voor NOD! Straks een foto als hij dus volledig opgedroogd is.
Wie heeft er ervaring met de ultra gevoelige zwangerschapstest van z&k? Die met de paarse dop? Zit 5 dagen voor nod, weet het veel te vroeg!!! Maar ik heb een super licht 2e streepje met middagurine, krijg hem alleen moeilijk op foto en kan hem via m'n iPhone niet uploaden hier.... Grr
Ik ben heel benieuwd! Ik had trouwens afgelopen maandag (denk ik) mijn NOD en toen had ik ook nog geen knaller. Inmiddels wel *pronk met mijn mooie rijtje* dus het kan nog prima goedkomen hoor! Ik zou helemaal niet meer testen maar ik moest plassen en dacht 'what the heck', ik ben in ieder geval wel meer gerustgesteld want met mijn vmk is hij nooit zo donker geweest.
Voor NOD is hij idd wel erg licht maar ja...misschien late innesteling? Trage hcg aanmaak? te verdunde urine? @R85 geen ervaring mee maar was hij binnen de tijd? Er komt niet voor niets een streepje denk ik dus ik hoop dat hij snel duidleijker wordt Anders misschien nog eens testen met KV 2v5?
Ik zie m echt staan ik probeer ook niet eerder te testen dan zondag haha Dus hopelijk voor beide dan een echte knaller ipv een tuurtestje
Ha wat grappig, nu zie je hem wel goed Ach, je hebt mensen die na NOD zelfs pas posi testen, dus niet ongerust zijn. Het kan nog alle kanten uit
suze zondag pas? ik zou morgenochtend testen met ochtendurine Die zal al duidelijker zijn dan die van vanmiddag!
Die van vanmorgen was echt nog slechter als die van vanmiddag. Zondag it will be!!!!! Bedankt voor het kijken dames, verbeeld het me toch zeker niet haha.