Deel 15 alweer! Ik tuur alweer een tijdje mee en telkens bij een nieuw deel denk ik: zou ik dan in dit deel wat mogen plaatsen? Ik blijf nog even hopen en hoop dat Deel 15 dan ook een beetje MIJN DEEL gaat worden Maybe.. Als ik je banner mag geloven zit je op dag 5 van je cyclus? Of klopt je banner niet? Want dan zou ik vanaf dan 9 beginnen met testen en ook niet meteen 3x per dag. Ik had zulke streepjes heel vaak op me ovu testen en steeds dacht ik: nu komt de knaller en dan kwam die maar niet. Hij komt vanzelf die knaller en idd voldoende knuffelen is nooit weg natuurlijk
het zijn 2 duidelijk strepen , maar ik denk dat het stripje niet goed in de houder zit , zo'n soort test is al eerder voorbij gekomen de afgelopen week , ik weet alleen niet meer van wie gefeliciteerd
Slali.. Duidelijk en mooie stijging inderdaad Gefeliciteerd Gelukkig.. Wauw wat zal jij nu gelukkig zijn hihi! Het is je gegund na zolang wachten! Super!! Baby sweet.. Wat een kleine foto, maar ik zie 2 duidelijke strepen ja....
Thanx spinnenkop! We hebben gisteren goed geklust en misschien vanaaf ook nog even Maar zal zo nog eens een testje doen had ervoor deze maand 20 besteld HAHA en nu zit ik pas op test 3...
Hey! Ben ik weer, de kampioen vage streepjes plasser terwijl ik niet zwanger ben! Ik wilde ook eens testen, omdat ik nu eenmaal een nieuwschierig aagje ben en omdat testen nu eenmaal gewoon leuk is op z'n tijd, als ik m'n eisprong echt ruim gemist heb. En wat denk je? Na 3 min. een licht maar zichtbaar streepje! Waar reageren die testen toch op bij mij? LH? Toegegeven, ik heb ook wel eens streepjes gehad die echt een paar dagen donkerder werden en er denk ik wel iets aan de hand was. Maar nu lijkt het me toch echt héél sterk...Zou het vandaag moeten worden en heb ook al buikpijn. En toch een streepje binnen de afsleestijd. Foto is wel bewerkt want zo lastig op de foto te krijgen, die vage dingen. Maar in het echt dus ook te zien.