Nou hier een heel vaag testje ik vraag mezelf af of er echt een streepje staat, op de foto is die nog vager wat denken jullie? Bekijk bijlage 239924
Ik zie wel een streepje hoor. Heel licht maar hij staat er wel! Voorzichtig gefeliciteerd van mijn kant!
Ik word eerlijk gezegd beetje afgeleid door het pijltje. Daardoor lijkt het streepje veel lichter dan ie volgens mij is. We weten wel waar het streepje hoort te staan. Gefeliciteerd!
Nienke.. Gelijk heb je hoor! Zwanger dat ben je in ieder geval Zowie.. Super zeg, nu lekker genieten Purple.. Ik zie wel een tweede streepje ja. Spannend. Over een aantal dagen weer testen. Succes
Ik ga ook niet meer testen hoor heb nu 4 testen gedaan gisterde grote schrik gehad doordat manlief ergens las dat er 2 positief kunnen zijn en dan uiteindelijk toch negatief pfff wat was dat schrikken zeg pas in minuut 4 kwam het streepje!! Terwijl ik hem vanmorgen deed stond hij er gelijk!Zolang ik geen bloed zie ben ik zwanger hoor. Was ook met alle kwaaltjes aanwezig vanmorgen Mooie tes hoor purple beetje licht hopelijk snel een knaller
Ziet er supermooi uit meid. Nog ff lekker door blijven klussen hoor, niet te vroeg stoppen. Heb je al ei-pijn??
Bekijk bijlage 239931 hoi net een test gedaan.zien jullie iets.ik weet niet wanneer ik weer mijn nod heb en tempen doe ik niet meer, ovulatie testen ook niet ik gok dat ik nu 6 dagen voor bod zit ik zie zelf niets hoor, vond het wel leuk om te horen wat jullie getrainde ogen zien Spinnekop
Jupje, gefeliciteerd! @jane, wel vaag zeg van die test! @nienke, idd niet doortesten, Je maakt jezelf helemaal gek. Ik snap die bevestiging willen hebben wel, maar ik heb het in het verleden gedaan, kreeg een mk, maar dat testen was echt gekmakend. Dus niet doen! Je bent gewoon zwanger!
Zowie, gaaf hoor, ik doe die test donderdag, hoop dan dat er ook 2-3 staat. Nogmaals gefeliciteerd! @daantje, klussen meis, mijn testjes van ovu werden nooit zo donker @purple, ik zie wel iets lichts. Over twee dagen nog eens testen? @spinnekop, sorry meis, ik zie nog niets! Hopelijk over een paar dagen wel
@purple, ik zie idd licht streepje, zou over 2 dagen nog een keer testen en hopenlijk dan donkerder! Wil je niet ontmoedigen maar ik had ook zo'n test voor mijn NOD en helaas werd die niet donkerder en ben ik gister gaan bloeden.....KV lijkt dit de laatste tijd vaak te hebben maar het kan ook vroeg misgegaan zijn. @daantje, ja een knaller! je ei springt tussen 24-48 uur dus zeker niet stoppen met klussen na vandaag maar morgen ook nog! @spinnekop, ik zie geen tweede streepje helaas, misschien nog te vroeg?
Bekijk bijlage 239955 Ik heb vanochtend een test gedaan, 6 dagen na mijn NOD (gemiddelde genomen van 28 dagen, omdat dit mijn eerste ronde is). Ik zie wel twee streepjes, waarvan de teststreep heel dun is, maar ik zie ook een rare vlek en de controlestreep is niet zo duidelijk. Ga in ieder geval over 2 dagen weer een test doen..
Daantje.. Je weet in ieder geval wat je te doen staat, geen twijfel over mogelijk Spinnekop.. Ik zie niks meis, maar je bent nog aan de vroege kant dus duimpjes draaien nog even door voor je Mishur.. Ik vind het een vreemde test en durf er niks zinnigs over te zeggen. Ik zou een nieuwe doen. Edit: ik lees dat je dat al van plan bent Succes
het zal wel een hele verkeerde lichting zijn ofzo. Dit is al de zoveelste rare test die ik voorbij zie komen in een week tijd. misschien een mail naar kv met foto erbij, wellicht krijg je een nieuwe. Jane heeft ook een mail gestuurd schreef ze, je weet nooit of het helpt. Ik hoop voor je dat de 2e streep gewoon een goeie streep is en de vlek een foutje! spannend!
Spinnekop sorry meid zie niks.. mishur idd een rare test...zou idd even mailen want dat C streepje is echt heel licht...
Thnx voor jullie reacties, ik zal Kruidvat straks even mailen, en ik denk dat ik morgen vast weer een test doe, kan geen 2 dagen wachten denk ik..