haha, gelijk heb je. Ik zou ook niet kunnen wachten als er zo duidelijk een 2e streep staat. Je wilt toch weten of die echt is of bij de rare test hoort. Succes! Ik duim voor je!
Laten jullie ook eventjes weten wat de reactie wordt/is van KV?? Wel handig om te weten of ze er ook serieus mee omgaan. Je zou bijna niet meer durven testen ermee.......
Ik denk steeds wat te zien....heeeeeeeeel licht....maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeel licht, maar als ik lang genoeg tuur....zie ik overal lijntjes verschijnen..
Mijn test van vandaag...Terwijl ik ook menstruatiekrampen had vanmorgen en wat bloed...Dus ik twijfel enorm! (heb in totaal nu 3 x positief getest, zaterdag een plusje (erg licht), gister weer een plusje en die was duidelijker dan zaterdag en vandaag dan dit testje gedaan en toch ook wel een streepje (ook iets lichter maar je ziet duidelijk 2 streepjes). Vandaag zou ik ongesteld moeten worden. 2 x bruin bloedverlies gehad nu...
Dan zeg ik gefeliciteerd. Misschien had je nu net iets dunnere urine gebruikt met testen en bovendien is dit een ander soort test dus denk dat het weinig zegt dat ie wat lichter is.
bedankt voor je reactie! ja, ik heb vanmiddag getest dus niet in de ochtend. Ondanks de bloedingen? Zou het innesteling bloed zijn?
deze test is gewoon negatief... maar wat een gekke test weer! Ik zou ook morgenvroeg weer testen als ik jou was
Zonnebloem, sommige meiden verliezen in het begin wel wat bruin / oud bloed. Zover mij duidelijk is geworden door alle verhalen hier is zolang het niet veel rood verlies is en er geen krampen bijkomen dat het normaal gesproken wel goed zit. Bij deze feliciteer ik je dus ook en blijf voor de zekerheid nog even kei hard voor je duimen!!!!
ja je test is idg positief.....balen dat je bloedverlies hebt meer dan afwachten kun je nu niet....en dat is zo stom!
Hey Cindy! Ja, vanmorgen nog even voor de zekerheid en de tets is nu zo goed als wit. Gister droogde hij nog op tot een vaag streepje maar nu al niet meer. En ook wat meer bloed dus dat zit wel goed. Met het oog op bbz bedoel ik. Ik kán dus wel witte testen produceren!
@raissa, mooie testen hoor! Gefeliciteerd @zonnebloem, ik duim voor je dat het innestelingsbloed is. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Pff, geduld hebben in deze is zo ontzettend moeilijk. @mishur: vage test. Ben benieuwd hoe je test morgen is en wat kruidvat zegt. @lotus, fijn meis, dat je duidelijkheid hebt. Niet dat je niet zwanger bent Hopelijk volgende ronde meer geluk!