Dank voor jullie felicitaties, ben uitgerekend op 25 december Veel succes en hopelijk snel een zwangerschap voor jullie!
Aaaargghhh ik wil ook testen!!!! maar ik zit pas 8 dpo..... wachten duurt zo lang! Gefeliciteerd aan alle positesters!
@Ils80 voorlopig zit er voor ons geen volgende ronde aan te komen. Als ik nu zwanger was geweest, was het een ongelukje geweest. Niet dat het dan niet gewenst was geweest hoor. Ondanks dat het nu niet zo is en ik enigszins opgelucht ben, vind ik het ook erg jammer....
\\ Ik vind hem er hoopvol uitzien. Ik zelf zit nu ook op 7 dpo, vorige bericht mij vergist dus, maar ik weet dat ik mezelf dan helemaal gek ga maken, dus doe het niet! Zie jij hem duidelijker in het echt? Misschien kun je nog een foto nemen maar dan met macro-stand?
dat had ik er niet van begrepen, sorry! Maar wellicht bedenken jullie je nog? Was bij ons ook zo vorige maand namelijk en nu gaan we toch voor een 3e...
De foto zelf is scheef gemaakt omdat het rete moeilijk is een foto te maken... Het is gewoon een recht streepje... zal zo nog proberen een rechte te maken....
Mishur.. Daar is geen twijfel over mogelijk nee haha. Gefeliciteerd Moederlynn.. Even een nieuwe foto maken idd, dan kijken we nog eens mee. Mit.. Balen, maar je hebt nu wel duidelijkheid en das ook wat waard!