Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee nog lang niet, deze is helaas zwaar negatief nog.. hoop voor je dat je ei gauw komt, gewoon door blijven testen :)

2. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Hallo Dames ik heb even een vraagje ik ben nu 4 dagen overtijd wanneer denken jullie dat ik kan gaan testen wand tot gisteren is hij negatief maar heb wel alle symptomen van een zwangerschap ik heb een cyclus altijd van 23 dagen mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 maart dus had 21 april ongi moeten woorden maar niks geen bloed te bekenne maar wel zere borsten en vreselijk misselijk moe en vreetbuien over de kat en hond maar te zwijgen die zijn ineens niet meer bij me weg te slaan lol maar kv testen zijn nu nog negatief wanneer zou ik het weer proberen ?

3. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Mijn test is vandaag meer dan duidelijk! Geen bruine bloeding meer gehad dus ik durf nu wel te geloven dat ik echt zwanger ben en dat het bruine bloed innestelingsbloed was!

ME IS SO HAPPY!!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

idd hij is niet scheef;)
    Nou spannend hoor ... ik zou nu een dagje overslaan met testen als je dat kunt

5. Alita

Alita Niet meer actief

tja moeilijk ..... als al die symptomen iets betekende zou je nu ook positief moeten testen lijkt mij;)

Ik zou nu even een paar dagen wachten hoor

6. Alita

Alita Niet meer actief

hij is mooi he:D

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammievan5.. Tja probeer het over een week nog eens zou ik zeggen mits je niet ongesteld bent, en als hij dan negatief is kun je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent lijkt me want als die symptomen al wat zeggen van een zwangerschap dan moet dat ook terug te zien zijn op een test. Succes

Zonnebloem.. Wauww super goed nieuws:D Gefeliciteerd

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Zonnebloem gefeliciteerd!!

9. @ Daantje, jullie hebben vast goed geklust, nu de spannende wachtweken weer in!

@ Lotuss, gelukkig geen bbz zeg. Das iig een opluchting..

@ Mishur, wow mooie dikke strepen zeg, van harte!

@ Mit79, die predictor testen geven altijd een streepje, als kv nega geeft ben je helaas niet zwanger, jammer. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

@ Raissa, mooie testen hoor gefeliciteerd.

@ Sorien, die bovenste test zit een hele waas ofzo :( maar als dat 2 dikke strepen waren dan is je eisprong geweest.

@ Verluis, gefeliciteerd, zie duidelijk streepjes :)

@ Zonnebloem, mooie test hoor gefeliciteerd. Beetje bloed hoeft niets ergs te zijn, kan innestelingsbloeding zijn. Ik had verder ook van die krampjes rond NOD. Je nieuwe test is helemaal knal durf je het nu te geloven= ;)

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bedankt voor het geruststellen ! Ik probeer zo veel mogelijk te genieten maar ben stiekem wel bang dat het fout gaat. Hoop dat het na de echo wat makkelijker is. (en dan de 20 weken echo haha)

@babyengel: mijn test is zo goed als wit de dag voor mijn positieve. Niet iedereen heeft een mooie aanloop.

@zonnebloem: gefeliciteerd!!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mit predictor is gewoon een bagger test !...

mishur gefeliciteerd! mooie test :D!

moederlynn die is negatief..

kinderwens nee dat kan nog wel ff duren.. ( of niet .. ) maar deze test heb ik gewoon door mn cyclus heen ongeveer..

zonnebloem gedeliciteerd!

wachtende, snap dat je een donkerdere had gehoopt.. op naar de echo :) dan word je hopelijk gerustgesteld ( al had ik het tot de bevalling.. toen was ik pas gerust gesteld hihi )

12. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    en zelfs na die bevalling maak je je nog ongerust (tenminste dat had ik) over drinkt de baby genoeg, spuugt ie niet te veel, slaapt ie wel genoeg of juist niet teveel en noem maar op!

Probeer inderdaad lekker te genieten! Komt vast allemaal goed!

13. Hier ook hoor ;) van heel lichte streepjes tot knal tot weer lichte streepjes..

14. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Feli nieuwe zwangere!!

Veel plezier ovu testers

15. Zonnebloem81

17 apr 2012
    62
    0
    0
    Ja kan er wel de hele dag naar kijken! :D

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    posi testers gefeliciteerd!

negatesters.. volgende ronde beter of even geduld!

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, dat gevoel herken ik helemaal! Maakt ook gelijk weer dingen bij je los he..;)

18. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    @mammievan5 hmmm tja lastig te zeggen misschien late hcg aanmaak??

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd nieuwe posi testers.

Lotuss, dus toch duidelijkheid nu? Toch jammer meis

20. mit79

mit79 Lid

17 apr 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut... Geen vaste plannen om te klussen hier, maar ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik nu wel van mijn vriend wil weten of hij kinderen wil hebben nu en 3 jaar. Had hiervoor nooit last van klapperende eierstokken, maar merk nu dat er bij mij zeker een kinderwens is.

Deel Deze Pagina