Nee nog lang niet, deze is helaas zwaar negatief nog.. hoop voor je dat je ei gauw komt, gewoon door blijven testen
Hallo Dames ik heb even een vraagje ik ben nu 4 dagen overtijd wanneer denken jullie dat ik kan gaan testen wand tot gisteren is hij negatief maar heb wel alle symptomen van een zwangerschap ik heb een cyclus altijd van 23 dagen mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 29 maart dus had 21 april ongi moeten woorden maar niks geen bloed te bekenne maar wel zere borsten en vreselijk misselijk moe en vreetbuien over de kat en hond maar te zwijgen die zijn ineens niet meer bij me weg te slaan lol maar kv testen zijn nu nog negatief wanneer zou ik het weer proberen ?
Mijn test is vandaag meer dan duidelijk! Geen bruine bloeding meer gehad dus ik durf nu wel te geloven dat ik echt zwanger ben en dat het bruine bloed innestelingsbloed was! ME IS SO HAPPY!!!!
idd hij is niet scheef Nou spannend hoor ... ik zou nu een dagje overslaan met testen als je dat kunt
tja moeilijk ..... als al die symptomen iets betekende zou je nu ook positief moeten testen lijkt mij Ik zou nu even een paar dagen wachten hoor
Mammievan5.. Tja probeer het over een week nog eens zou ik zeggen mits je niet ongesteld bent, en als hij dan negatief is kun je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent lijkt me want als die symptomen al wat zeggen van een zwangerschap dan moet dat ook terug te zien zijn op een test. Succes Zonnebloem.. Wauww super goed nieuws Gefeliciteerd
@ Daantje, jullie hebben vast goed geklust, nu de spannende wachtweken weer in! @ Lotuss, gelukkig geen bbz zeg. Das iig een opluchting.. @ Mishur, wow mooie dikke strepen zeg, van harte! @ Mit79, die predictor testen geven altijd een streepje, als kv nega geeft ben je helaas niet zwanger, jammer. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. @ Raissa, mooie testen hoor gefeliciteerd. @ Sorien, die bovenste test zit een hele waas ofzo maar als dat 2 dikke strepen waren dan is je eisprong geweest. @ Verluis, gefeliciteerd, zie duidelijk streepjes @ Zonnebloem, mooie test hoor gefeliciteerd. Beetje bloed hoeft niets ergs te zijn, kan innestelingsbloeding zijn. Ik had verder ook van die krampjes rond NOD. Je nieuwe test is helemaal knal durf je het nu te geloven=
Bedankt voor het geruststellen ! Ik probeer zo veel mogelijk te genieten maar ben stiekem wel bang dat het fout gaat. Hoop dat het na de echo wat makkelijker is. (en dan de 20 weken echo haha) @babyengel: mijn test is zo goed als wit de dag voor mijn positieve. Niet iedereen heeft een mooie aanloop. @zonnebloem: gefeliciteerd!!
mit predictor is gewoon een bagger test !... mishur gefeliciteerd! mooie test ! moederlynn die is negatief.. kinderwens nee dat kan nog wel ff duren.. ( of niet .. ) maar deze test heb ik gewoon door mn cyclus heen ongeveer.. zonnebloem gedeliciteerd! wachtende, snap dat je een donkerdere had gehoopt.. op naar de echo dan word je hopelijk gerustgesteld ( al had ik het tot de bevalling.. toen was ik pas gerust gesteld hihi )
en zelfs na die bevalling maak je je nog ongerust (tenminste dat had ik) over drinkt de baby genoeg, spuugt ie niet te veel, slaapt ie wel genoeg of juist niet teveel en noem maar op! Probeer inderdaad lekker te genieten! Komt vast allemaal goed!
Absoluut... Geen vaste plannen om te klussen hier, maar ben er hierdoor wel achter gekomen dat ik nu wel van mijn vriend wil weten of hij kinderen wil hebben nu en 3 jaar. Had hiervoor nooit last van klapperende eierstokken, maar merk nu dat er bij mij zeker een kinderwens is.