Hallo allemaal, maandag heb ik hier een test geplaatst met een vaag streepje, helaas is mijn test vandaag omo wit Alle wel positief tester gefeliciteerd!!
Ja, het voelt heel dubbel. Je ziet toch gelijk een kindje voor je he... Maar dat zal snel weer afzakken denk ik hoor. Ik heb 4 zwangerschappen doorlopen. 4 gezonde kinderen gekregen... Dus tja.. was het blijven zitten was ik er natuurlijk net zo blij mee geweest! Al zou ik lichamelijk wel tegen die laatste periode van de zwangerschap op zien, pfff.. ik krijg hele zware kindertjes, steeds wat zwaarder. De laatste was dik acht en half pond.. plus héél veel vruchtwater en meer dan 26 kilo aankomen, veel vocht...ik kan echt niet meer vooruit komen! :x Ik ben normaal toch echt heel slank! Maar ja, dat zijn maar een paar weken en het gaat wel weer kriebelen hierdoor! Het is dat m'n man niet echt meer wil, want hij ze me zó overgehaald hebben. Zakt wel weer af.... Trouwens, ik denk dat ik mogelijk een verklaring gevonden heb voor de vele vage testen die produceer, door de tijd heen. Zeker toen ik nog bewust bezig was met zwanger worden. Ik heb dus altijd, tot bijna altijd, vage testjes gehad voor nod. Met die gevoelige testen. En echt met een oploop van een paar dagen tot weer wit. Nu las ik, dat iemand hier op het forum schreef dat ze in het ziekenhuis hadden gezegd dat ze waarschijnlijk een 'slechte poortwachter' had. Bleek achteraf bij haar niet het geval want ze hebben wel de echte oorzaak gevonden maar het houdt in dat ook de bevruchte eicellen die van te slechte kwaliteit zijn innestelen, omdat het detectie systeem dus niet zo goed werkt. Je raakt dus heel snel zwanger, alles nestelt zich in, maar ook de niet levensvatbare vruchtjes. Bij een ander nestelen die dus niet eens in. Was wel verbaast het te lezen, want ik herken het wel... Ik dacht..ik kan toch niet altijd als ik test vage streepjes hebben? De ene keer wat duidelijker dan de andere keer maar wel zo goed als altijd. Kan dus wel...
Whoohooo ei gevonden Temp is ook heel mooi en de testjes zeggen genoeg.. De onderste is van vandaag. Ben er erg blij mee omdat ik dit voor de eerste keer gebruik. gisteravond werd ik ineens ziek. buikpijn/rugpijn/kotsmisselijk. Uiteindelijk na 1,5u in slaap gesukkeld. Nu weer nergens last van.. vermoed de beginnende eisprong. Eens kijken of we vandaag er nog wat van kunnen maken
biancs we gaan gelijk op. Heb net de pregnyl gezet morgen insiminatie. Duim voor alle positieve ovultie testers. En de positieve zwangerschaps testers Gefeliciteerd.
spannend meiden!]voor de dames die gereageert hadden op mijn duidelijk kuch foto thanx! ook al zou ik nu niet zwanger zijn dan nog zou ik helemaal happy zijn. Ik heb een half jaar clomid moeten gebruiken om een ei sprong te krijgen. Daarna ben ik vanwege een relatie breuk gestopt met clomid en nu heb ik dus een cclus van 28 dagen achter de rug en ik zit nu op dag 15 van mijn tweede cyclus. Ik moet wel toegeven dat ik nu bijna geen last meer van stress heb... zou dat ermee kunnen te maken hebben ... I hope so!
hey dames,zeg me aub dat de kwaliteit van de kv testen achteruit is gegaan en ALTIJD vage streepjes geven...
Bij de Predictor Zwangerschapstest duidt een verticale streep in het Controle Venster op een correcte uitvoering van de test. Een verticale roze/paarse streep in het Test Venster duidt op een positieve testuitslag. Het gaat erom of er binnen vijftien minuten wel of geen verticale streep is verschenen in het Test Venster. U dient dan ook vijftien minuten af te wachten voor het uiteindelijke testresultaat. Na vijftien minuten is de uitslag niet betrouwbaar. Een horizontale streep is echter geen testuitslag. Een horizontaal streepje is het verloop van de urine, de test is dan in werking. Bij een positieve uitslag komt er een verticaal roze-paars streepje in het Test venster. Indien u nog vragen heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen. reactie predictor.. heb ik gemaild.. 2e streepje is lichtrose... ik dnek dat ik zwanger ben....
Ik zou eerlijk gezegd nog een test doen hoor...desnoods even een dure cb met indicator. Want een verdwijnende streep zou ik niet op vertrouwen, sorry
wachtende, ik wou je nog even feliciteren. wat fijn dat je na al die pogingen eindelijk zwanger bent!!! @predictor; wat vaag toch dat we zo vaak zien dat die predictors vage uitslagen geven.
Kv testjes geven ALTIJD vage streepjes........ Zo goed??? Maar we weten allebei beter... (ze geven de laatste tijd wel wat vaker valse streepjes)