Ik heb al 3 dagen zulke OVULATIEtesten(heb ze helaas niet bewaard) maar deze is van vandaag: Bekijk bijlage 238530 Wat denken jullie ?? Normaal ben ik om de gemiddeld 40 dagen ongesteld *laatste keer 26mrt na 44 dagen* dus zit nu op dag 22.
heb ook weer een testje gedaan na al die vage testjes zijn ze nog niet duidelijk wat vinden jullie in het echt is hij wel te zien .. en ook zonder te turen maja mijn fotocamera via mijn tel is weer bagger ... Bekijk bijlage 238554
howw ik word gek van mijn camera ! haha ! mijn goede camera ligt niet hier helaas ! ik zie hem echt alweer !!! nogsteeds word er nu echt moedeloos van
Alle positieve testers gefeliciteerd! @lovepeet: bij de tweede lijk ik wat te zien, maar weet niet of dat de goede plek is.(misschien te ver naar rechts?) @Lotuss: Vaag, ik zie toch ook wat! Waarom kan het niet zo zijn dan? Dat stukje heb ik misschien gemist?
Allemaal negatief, als ik naar je banner kijk logisch want je bent vroeg begonnen met ovutestjes. Misschien is ie over een week posi.