Renske, thnx voor de tip maar temperaturen is niets voor mij. Ben nog niet heel lang van de pil af en vermoed dat mijn lichaam gewoon gekke sprongen maakt. Daantje, ik heb geen extra sensitive testen hoor... Dit zijn gewoon de normale. Niet iedereen heeft eenzelfde hoeveelheid LH natuurlijk bij een eisprong, dus denk niet dat ie bij een ieder hetzelfde moet knallen of iets hoewel mijn eerste ervaring (bij zoontje) was dat ie wel degelijk meer kon knallen alleen was ik toen al veel langer van de pil af... Vind het maar raar allemaal haha, ik stem voor een buikluik.
Dames ik kom ff spammen. de datum van de krant klopt niet want heb vnaaf getest. kwam ik pas uur later achter dat de verkeerde datum erop stond
@bailey: Van welk merk zijn ze dan? Want ze zien er exact hetzelfde uit als de sensitest extra sensitive
Daar vraag je me iets Daantje, maar niet van Sensitest in ieder geval. Weet ook zeker dat ze anders zijn (uiterlijk gezien dan). Bij zoonlief had ik ze wel in de maand ervoor maar dat zakje is anders. Kennis van mij gebruikt ze nu ook (sensitest) en zakje is nog steeds hetzelfde.. Gek he? Die dingen lijken allemaal op elkaar.
Ik heb idd ook met predictor getest en nog steeds niet ongesteld. Ik heb deze ook bij mijn zoon gebruikt en bij mijn miskraam vorig jaar. En elke keer hebben ze het bij mij bij het juiste eind. In de tussentijd heb ik ook met de dipstick van sensitest getest en ook deze zijn overduidelijk positief.
Oke, de laatste dan.Ik had gehoopt dat er 2-3 zou komen te staan, maar dit was veel mooier Het zal inderdaad wel een indicatie zijn, want ik kan sowieso niet langer zwanger zijn.
En deze om het echt af te leren Nu stop ik met testen, anders maak ik mezelf gek. Hoop echt zo dat het deze keer wel goed mag gaan!
Hallo allemaal, Vanochtend de zoveelste sensitest zwangerschapstest gedaan. De eerste dagen leek de test positiever te worden, maar nu blijft het stabiel. Misschien kunnen ze gewoonweg niet donkerder. Hoe zagen jouw donkerste testen eruit? De mijne zijn te zien in mijn album Vanochtend een digi van cb gedaan: 2-3 weken op mijn NOD! Ik ben wat onzeker, maar ik ben bang dat ik van bloed prikken nog onzekerder wordt. En de uitslag heb ik dan ook pas volgende week, kan net zo goed maandag nog een cb digi doen. Na alles wat we meegemAkt hebben ben ik gematigd positief. Kus
Marjah, CB op nod 2-3wk....GEWELDIG!!! Ga lekker van die uit , zijn gewoon echt goede testen. Je bent gewoon echt ZWANGER hoor meis!!!
fotoooooooo hihi maak ons blijjjjj wordt zo vrolijk van al die testen!!! @ wachtende gefeliciteerd!! sorry beetje laat! wat is het je gegunt na die tijd als ik het zo zie bij je handtekening! Superrrr. En natuurlijk gun ik het alel andere meiden ook!!
predictor is geen fijne test.....als je niet zwanger bent uiteindelijk. Kijk als jij gewoon zwanger bent maakt het niet zoveel uit naderhand of de test vals was....maar veel meiden hier denken een posi test te hebben maar predictor geeft altijd streepjes....zelfs bij mannen Snap je me nog hahahaha