Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

mooi! :DIdd is maar een indicatie natuurlijk...alleen een echo kan je vertellen hoe ver je bent;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

kan je wel begrijpen maar je hebt posi testen dus geloof het maar:D

3. Alita

Alita Niet meer actief

die knalt idd goed!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mooie testjes! gefeliciteerd dames!

5. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

JAAAAAA, ik heb een streepje! In het echt niet eens een tuurstreepje!!

Camera van mn telefoon doet raar, geeft geen scherpe afbeeldingen meer maar meer met een soort ruis erdoor!

Ik ga ff hannessen om hem hier te showen!

Ben nu 9 dpo, en de streep is licht maar wel binnen afleestijd en geen tuurstreep voor het bloe oog!

Joepie!!!

6. Wondertje4

Beter dan dit kan ik niet maken. Hij is in het echt 1000x beter zichtbaar!!!!:D

7. Wondertje4

man baal er zo van dat ik het niet duidelijk op de foto krijg!!!! En mijn dochtertje heeft zojuist met haar vingertje op het testresulaat gekrast, ze heeft het testresultaat vernachelt dus!

Morgen vroeg weer een testje die zal ik dan showen!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Lijk in de verte idd wat te zien, maar goed wat ik gister ook al zei, met de rare resultaten van kv de laatste tijd zeg ik pas positief

9. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik zie een boel mooie, testen. GEfeliciteerd dames.

Wondertje, ik zie het helaas niet op de foto. Maar het is inderdaad vaak lastig te fotograferen, hopelijk mag je snel een duidelijke test komen showen.

10. Wondertje4

heb het contrast aangepast

11. Wondertje4

gisteren was hij nog omo wit, nu hij opgedroogd is, is alles geel en waar het testresultaat moet komen is het nog altijd omo wit.

Ik voel me ook echt zwanger en weet dat ik de innestelling op 5 dpo heb gehad.

Denk dat ik morgen gewoon bloed laat trekken! Ben helemaal hieperdepieper juist omdat mijn man uit scrik zij: Schat! Je bent zwanger! Niet turen dus!

12. Wondertje4

ok en nog een foto

13. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    jaa wondertje ik zag op de eerste foto onbewerkt al een streppje zonder turen... nu is het al een stuk duidelijker ik zeg een vorzichtige gefeliciteerd!

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ marjah, meis, je bent gewoon zwanger hoor! Ik vind mijn dipsticktesten ook minder dan de kruidvat test. En die clear blue moet je gewoon vanuit. Nu niet meer testen hoor! Wordt je alleen maar heel onzeker van. Liefs

@Brix: oh meis, mooie test. Geniet ervan, het is je zo gegund. Jij hebt al een hoop meegemaakt. Dit moet gewoon een plakbeeb zijn!!

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @wondertje, ik zie heel miniem iets. Later nog eens testen. Ik ga voor je duimen. Maar ben je niet heel vroeg met testen?? Misschien beter nog een paar dagen wachten. Dan heb je wellicht een duidelijke test?

16. Wondertje4

ik ben inderdaad erg vroeg, ben een enorme testfreak :cool:

ik heb getest omdat ik er zeker van ben dat ik in verwachting benm het stomme is, ik weet ook vrijwel zeker dat het een jongetje is. :)

17. Wondertje4

Dank je wel!

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wondertje heeeeeeeel licht streepje zie ik wel hoor,maar je bent erg vroeg en er kan helaas nog alles misgaan tot nod.dus als ik jou was zou ik over een dag of 5 nog eens testen!

gisteren was er hier nog 1tje met een heel licht streepje en ze was ook al blij,maar helaas later was ze toch nog ongesteld geworden dus ik ben altijd voorzichtig met zulke lichte testen voor nod!

19. Wondertje4

jij denk toch zeker niet dat ik 5 dagen kan wachten:D:).

Morgenochtend nog een testje doen en dan misschien ook meteen bloed trekken!:D:)

20. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zo begonnen mijn testen ook. Ik zeg dus (voorzichtig) gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina