Natascha1.. Gefeliciteerdd!! Musicalfan.. Super joh En idd, nu stoppen met testen. Zwanger ben je zeker wel!! Versluis.. Gefeliciteerd! Mooi rijtje Marjah.. Zwanger dat ben je, en ik denk dat je beter van de bloeduitslagen kunt uitgaan dan van een cb digital. Dat is namelijk maar een indicatie. Ik snap dat je onzeker bent, maar wacht de uitslagen toch af, je zult zien dat die je meer geruststellen. Stel, je test a.s. maandag met een cb digital en die geeft opnieuw 2-3 aan, dan wordt je nog onzekerder terwijl dat alleen maar een indicatie is! Brix.. Wauw das een mooie knaller Wondertje4.. Ik zie wel iets ja, alleen je bent nog zooo vroeg! Ik hoop dat ie donkerder wordt, en dat alles goed blijft gaan
@wondertje ik zie idd heeeel licht iets, ik had dit ook op 10 dpo en ze werden iets donkerder maar niet veel. 14 dpo zelfs iets lichter en 15 dpo begon ik toch te bloeden. Ik vraag me af wat je denkt te bereiken met bloed prikken? Persoonlijk vind ik het zonde van de kosten die mi dan onnodig gemaakt worden, maar ik ken je voorgeschiedenis niet natuurlijk, merk alleen dat er snel gevraagd wordt om bloedonderzoek terwijl een donker wordende test eigenlijk net zoveel zegt.
Ik woon in BE en daar is HCG onderzoek door de huisarts eigenlijk standaard. Maar vanwege het risico op een BBZ werd er in NL ook bloedonderzoek gedaan bij mijn 3 andere kindjes.
Ik zie hem ook ik zeg ook voorzichtig feli!! Ik had dinsdag ook zo'n test 5 dagen voor nod maar vandaag helaas al ongi 3 dagen te vroeg
Wondertje, ik zie het streepje. heel licht maar dat is ook logisch aangezien je op 9dpo zit. Een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant, ik hoop dat alles goed gaat! Mijn gevoel zegt ook al vanaf 2 dpo dat het "raak" is maar ik heb nog steeds nega testjes. En al vanaf gistermiddag (2 dagen voor NOD) het gevoel dat mijn menstruatie is begonnen, zowel in mijn onderbuik als dat ik het gevoel heb dat er af en toe wat uitloopt (sorry) maar tot nu toe nog niks.
Oke dat wist ik niet maar ik blijf het apart vinden, voor een risico op bbz snap ik het maar dan moet je toch eerst overtijd zijn lijkt me en een duidelijke positieve zwangerschapstest?? Ik denk dat KV2v5 voor NOD alle bevruchtingen ook "waarneemt" en dus lichte streepjes laat zien. Heb idd de afgelopen tijd velen gezien met die lichte testjes en toch ongesteld. Ik test iig niet meer voor 14 dpo!
Laat ik het zo zeggen, ik heb cycli die varierend is van 30 tot 90 dagen. Op FF had ik gisteren mijn NOD maar omdat ik mijn ei zelf heb waargenomen en de innestelling gevoeld heb weet ik dat ik later ben. Deze cyclus duurt tot en met vandaag 47 dagen. Ik ben mij er zeker van bewust dat er nog van alles mis kan gaan!
Ik mocht van mezelf geen testen meer kopen...maar had nog wel ovu testen liggen. Was nou wel benieuwd of dat echt werkt... het is dus een ovu test toch mn knaller haha
Dat jij vorige week slechte ervaringen heb gehad met lichte testjes, wil niet zeggen dat iedereen nu zn lichte streepjes maar als negatief moet zien. Ik vind de test van wondertje er positief uit zien, ik had zelf een precies dezelfde streepje en ik kreeg een prachtig oplopend rijtje.
op je foto die je als laatste plaatste zag ik duidelijk een tweede streepje! Een begin moet er altijd zijn natuurlijk....
Wondertje, ik zie hem hoor! Andere positesters, gefeliciteerd! Ik zag een paar mooie knallers! Pompeloesje, hoe was het bij jou vanmorgen? Ben heel benieuwd! Onze kindjes zijn bijna even oud en ik moet er persoonlijk nog niet aan denken opnieuw zwanger te zijn...hihihi