Wondertje, he gets wat is dit nu weer voor een rare test?? Ik hoop dat ze mooi donkerder worden en sowieso duidelijker!!!
Gister had ik een duidelijk streepje op mijn test van kv2v5, vandaag was die negatief... tenminste, ik moest heel erg hard turen voordat ik iets zag. Mijn foto's van gisteren staan een stukje terug in dit topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/351395-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-15-a-84.html
Raar testje Wondertje4! Hopelijk snel duidelijkheid, maar als je op 10 dpo zit kun je nog wel even wachten
Wondertje.. Dat is de reden waarom ik niet zo gek ben op plus testen. Even geduld nog en over een aantal dagen weer testen. Succes
Hier vaak gekeken, maar nu een eigen test. Deze test is van gisteren. Ja het is vroeg, maar ik voel van alles dus ik kon me niet meer beheersen. Test van vanmorgen nog donkerder en dat allemaal zonder ochtendurine en met een licht plasje. ( alleen camera maakt wazige foto's, als die weer goed staat dan plaats ik die ook nog even) Ik heb een 8 cellige en een beginnende morula teruggeplaatst gekregen in een natuurlijke cyclus, geen pregnyl gespoten. Het is dus mijn eigen HCG. Het blijft nu spannend of het goed blijft gaan.
Ik weet het, het is een predictor Ik had afgelopen week een early gekocht hiervan en een duo verpakking. De betreffende winkel had helaas niet zoveel keus. Dus vanmorgen de laatste hiervan toch nog eens gebruikt, is anders ook zo zonde Tot nu toe zelf ook nog geen foutieve uitslagen gehad hiermee, gelukkig geloof ik aan andere ervaringen te lezen. Hier komt ie dan;
ja maar deze is wel heel erg duidelijk positief! Predictor is alleen niet zo fijn als je te vroeg gaat testen