Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Heb een nieuw topic geopend over die temperatuur:D

waarom ik trouwens denk dat ik mijn ei al eerder heb gehad? Omdat ik rond de 18e april echt enorm veel vruchtbaar slijm had, zo duidelijk en zoveel had ik nog nooit gehad, dit was extreem overvloedig en ik kon er lange draden van maken hihi

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nog testjes dames???

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Alle positieve testers gefeliciteerd!!

Hier heel eigenwijs, te vroeg en niet met ochtendurine getest.. DA eigen merk test uit elkaar gesloopt en dit resultaat: Wie ziet wat (ik weet dat ik nog een paar dagen af moet wachten)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie wel iets maar lijkt mij niet rose!!
    Heel veel succes!!

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Bedankt voor je reactie! Foto is na afleestijd genomen maar binnen de tijd was het naar mijn idee wel lichtroze.. Toch ga ik nog nergens vanuit, heb vaker dit soort (of donkerdere) testen gehad en niet zwanger..

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bah jammer dat je altijd zo een testen hebt!
    Wordt je toch ook moedeloos van!
    Ik hoop natuurlijk voor je dat hij over een paar dagen van de test knalt!!:D
    succes!

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar.. Mooi duidelijk hoor:D

Mel.. Ik zie heeeeeeeeeeeeel licht iets, maar weet niet of het het juiste streepje is. Ik zie geen kleur maja je bent ook nog vroeg dus nog even geduld:)

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Damyar: prachttest meid!

Mel: ik zie heeeel lichtjes iets, hopelijk snel een knaller!

9. Alita

Alita Niet meer actief

lijkt me een voordgedrukt lijntje

10. mammamia

De eerste is van gisteren en de tweede is van vandaag... word er niet zo wijs uit eerlijk gezegt..

Wie heeft een idee?

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammamia.. Ondanks het slijm wat je hebt gehad, kan het niet zijn dat je echt je eisprong nu niet hebt? Je zit in ronde 1, dus alles is mogelijk en er is geen pijl om te trekken lijkt me. Lijkt mij toch echt dat je ei komt.. Want je zwangerschapstest was negatief. Tja kan te vroeg zijn misschien, maar ik zou voor de zekerheid gaan klussen

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Als het een zs test is, lijkt ie me best duidelijk. Voor een ovu test heb ik geen idee. Gefeliciteerd???????

13. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Om het hopelijk af te leren en misschien zonder angst te kunnen gaan genieten.

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Versluis.. Nou das duidelijk:) nu lekker gaan genieten en niet meer testen, je bent zwangerrrrrrrrrrrr:D

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Welke is de teststreep en welke de controlestreep?

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Versluis: haha, ik dacht dat ik veel had getest. ;) Wat is die uitslag toch steeds heerlijk he? Lekker genieten! :D

17. mammamia

De linker is de streep die gelijk aan of donkerder moet zijn dan de rechter streep...

Voor de duidelijk het is een ovulatie test, anders had ik wel geweten dat ik zwanger was natuurlijk hihi...

18. mammamia

Ga zeker ff klussen vanavond:D

19. mammamia

Das duidelijk, gefeliciteerd!

Super!

X

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Op de onderste foto lijkt de linker streep wel donkerder dan de rechter streep. Als dat in het echt zo is, dan is deze test positief.

Het is een ovulatie test van de kruitvat toch?
    Persoonlijk vind ik dat geen fijne testen. Ik had 5 dagen achter elkaar een positieve test. Maar kon aan mijn temperatuur zien dat ik toen helemaal geen ovulatie heb gehad. Die kwam pas een week later.

Deel Deze Pagina